וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטא צפויה להיות המארחת המשנית של יורובאסקט 2017 בתל אביב

2.9.2016 / 10:47

באיגוד מחויבים לבחור מדינה שתעזור באירוח המשחקים, ומנהלים מגעים מתקדמים עם האיגוד הליטאי. המשמעות: ליטא תהיה בבית הישראלי ביורובאסקט, ותביא מעל אלף אוהדים לתל אביב

צילום מסך

איגוד הכדורסל חגג שלשום (רביעי) שנה לפתיחת יורובאסקט 2017 במסיבת עיתונאים שנערכה בעיריית תל אביב ובהצבת שלט ענק בנמל תל אביב. באיגוד עוסקים כל הזמן בהכנות לקראת הבית שייערך ביד אליהו, ונמצאים בקשר ישיר עם אנשי פיב"א האחראיים על הטורניר כולו.

לוואלה! ספורט נודע כי בין האיגוד לבין האיגוד הליטאי קיימות הבנות על כך שליטא תהיה המארחת המשנית בבית הישראלי. כל אחת מארבע המארחות - ישראל, רומניה, פינלנד וטורקיה, צריכה לבחור מדינה אחת נוספת מבין המדינות שהעפילו לטורניר, שתשמש כמארחת משנית. המשמעות של האירוח המשני הוא לא גדול מדי במובן הכלכלי, אלא יותר בנושא השיווקי והמקצועי כך שהנבחרת שתהיה מארחת משנית מצטרפת למעשה לבית של המאחרת. המשמעות היא, שאם אכן הנושא ייסגר באופן סופי, ליטא תשובץ לבית אחד עם ישראל.

ארווידאס סאבוניס. AP
נשיא האיגוד הליטאי ארווידאס סאבוניס/AP

גורמים שונים באיגוד הכדורסל ידעו לספר בימים האחרונים כי הגעתם של הליטאים, שאמורים להיות בדרג הבכיר של ההגרלה וכך למנוע את הגעת צרפת, ספרד או סרביה ליד אליהו, תעזור למלא את ההיכל במשחקים שבהם לא תשתתף נבחרת ישראל. ליטא מביאה עמה לכל טורניר מספר גדול מאוד של אוהדים, וההערכות הן שלמעלה מאלף ליטאים יגדשו את תל אביב בסוף אוגוסט, תחילת ספטמבר, בשנה הבאה.

בימים אלה נערכים משחקי מוקדמות אליפות אירופה, כשאחריהם יקבעו הדרגים הסופיים להגרלה שתיערך בחודש נובמבר. מכירת הכרטיסים ליורובאסקט 2017 בתל אביב תחל ב-27 לספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully