וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון פרו פלסטיני יפגין לפני המשחק של מכבי תל אביב באירלנד

IPCS, השלוחה האירית של ארגון פרו פלסטיני שפועל באי הבריטי הודיע על הפגנה שקטה לפני ההתמודדות בין הצהובים לדאנדוק: "דורשים להשעות קבוצות ישראליות מאופ"א ומפיפ"א"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אוהדי דאנדוק מניפים דגלי פלסטין במשחק נגד היידוק ספליט

ההפגנה הפרו פלסטינית לפני המשחק בין סלטיק להפועל באר שבע בסקוטלנד, ביחד עם הנפת מאות דגלי פלסטין ביציעים, עשו הדים ולא רחוק משם - באירלנד - מתכוננים למראות דומים. ארגון IPSC (IRELAND PALESTINE SOLIDARITY CAMPAIGN) הודיע ביממה האחרונה על ארגון הפגנה שקטה לפני המשחק של מכבי תל אביב נגד דאנדוק בליגה האירופית ב-29 בספטמבר באירלנד.

בדף הפייסבוק שהוקדש לאירוע, נכתב: "ההפגנה השקטה תתקיים מחוץ לאצטדיון טלאכט בשעות 19:00-21:00. היא תתמקד בדרישה להשעות את ההתאחדות לכדורגל של ישראל וקבוצות כדורגל ישראליות מפיפ"א ואופ"א בגלל הפרת זכויות אדם חוזרות ונשנות על העם הפלסטיני".

באי הבריטי ישנם לא מעט גופים פרו פלסטינים שלא נותנים להזדמנויות לקיים הפגנות לחמוק. משחק כדורגל בינלאומי הוא בהחלט הזדמנות למעט תשומת לב תקשורתית, וזו תהיה המטרה של ארגון IPSC - שהוא בעצם אחת מ-40 שלוחות של אותו ארגון באי הבריטי.

חרף ההיסטוריה הלא ארוכה שלה במפעלים אירופים, דאנדוק כבר הספיקה לספוג קנס בגובה כ-18 אלף ליש"ט ב-2014 בעקבות הנפת דגלי פלסטין במשחק נגד היידוק ספליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully