וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: מסי חזר לארגנטינה וכבש ב-0:1 על אורוגוואי

קפטן האלביסלסטה שיחק לראשונה מאז הפרישה ובדקה ה-42 הכניע את מוסלרה בדרך למקום הראשון בתום שבעה מחזורים. פרגוואי ניצחה 1:2 את צ'ילה, ניצחון ראשון לברזיל באקוואדור אחרי 33 שנה

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
הוא חזר. מסי/רויטרס

בעוד קמפיין מוקדמות המונדיאל באירופה רק יחל בשבוע הבא, בדרום אמריקה התקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) שלושה משחקים מסקרנים מאוד במסגרת המחזור השביעי.

ליאו מסי חזר מפרישה והוביל את ארגנטינה ל-0:1 על אורוגוואי. ברזיל הצליחה לנצח את אקוודור בחוץ לראשונה אחרי 33 שנה ועוד עם 0:3 אחרי מחצית שנייה נהדרת. זוכת הקופה סנטנריו, צ'ילה, הפסידה 2:1 לפרגוואי. קולומביה ניצחה 0:2 את ונצואלה החלשה, בוליביה ניצחה באותה התוצאה את פרו.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. AP
הארגנטינאים חוגגים מקום ראשון/AP

ארגנטינה - אורוגוואי 0:1

קצת יותר מחודשיים חלפו מאז ליאו מסי הודיע על פרישה מנבחרת ארגנטינה והדהים את העולם, והלילה הוא חזר, ועוד איך חזר. הקפטן כבש את השער היחיד במשחק (42) והוביל את האלביסלסטה למקום הראשון בבית המוקדמות, תוך שהם מדיחים מהפסגה את היריבה אורוגוואי, למרות שנאלצו לשחק מחצית שלמה בחיסרון מספרי. מאמן ארגנטינה אדגרדו באוסה רשם ניצחון ראשון מאז מונה לתפקיד בתחילת החודש שעבר.

כוכב ברצלונה פתח בהתקפה לצידם של פאולו דיבאלה ואנחל די מריה, כאשר מן העבר השני חברו לואיס סוארס הוצב בחוד ההתקפה, וגם אדינסון קבאני ודייגו גודין פתחו. שער הניצחון של מסי הגיע מתוך צפיפות גדולה במרכז השדה, כאשר הפנומן הראה את יכולות ההשתחררות שלו ומסף הרחבה בעט כדור שפגע בחוסה חימנס והכניע את פרננדו מוסלרה. שלוש דקות חלפו ודיבאלה ספג כרטיס צהוב שני בעקבות תיקול על מתיאס קורוחו. האורוגוואים לחצו כל המחצית השנייה אך לא הצליחו להשוות וכעת הם במקום השני אחרי שבעה מחזורים עם 13 נקודות, אחת פחות מלמסי וחבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
ניצחון חשוב. ניימאר/רויטרס

אקוודור - ברזיל 3:0

33 שנה לא הצליחה שיאנית הזכיות בגביע העולם (חמש כאלה) לנצח על אדמת - או אולי יותר נכון לומר על הרי - קיטו באקוודור. נו, אז סטטיסטיקות והיסטוריות נותרו כדי להישבר מתסבר. ברזיל הצליחה לעשות את זה הלילה ולשפר את מאזנה במשחק הבכורה של טיטה על הקווים של הסלסאו. ברזיל השיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד ששיפר את מאזנה ל-12 נקודות ולא פחות חשוב - הותיר את אקוודור עם 13.

ניימאר כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-72 אחרי שאלכסנדר דומינגס ביצע עבירה ברחבה וספג צהוב. ארבע דקות לאחר מכן ספג חואן קרלוס פראדס האקוודורי כרטיס צהוב שני ואדום אחרי עבירה גסה במרכז המגרש על רנאטו אוגוסטו. בדקה ה-87 כבשו הסלסאו את השלישי כשגבריאל ז'סוס דחק מול שער ריק אחרי בישול יפה מאוד של מרסלו וזה 0:2. הפסד שני ברציפות לאקוודור שמאבדת גובה, אבל לא לפני שז'סוס השלים צמד עם שער גדול בדקה ה-93 אחרי סיבוב ובעקבות מסירת רוחב של ניימאר, 0:3 גדול לברזיל.

שחקני נבחרת פרגוואי חוגגים. רויטרס
וויליאן בפעולה/רויטרס

פרגוואי - צ'ילה 1:2

המארחת הפתיעה את אלופת הקופה סנטנריו עם פתיחה מהממת שהובילה ליתרון כפול כבר בתום תשע דקות של משחק. פרנסיסקו ארקה, שמונה בעקבות הכישלון בטורניר בקיץ, עמד לראשונה על הקווים של פרגוואי, וראה בשחקנים שלו עולים ליתרון משער נפלא של אוסקר רומרו, שהשתחרר מהשמירה ומחוץ לרבה שלח בעיטה אדירה לחיבורים (6). פאולו דה סילבה הכפיל כעבור שלוש דקות אחרי כדור קרן.

צ'ילה, ללא שוערה החדש של מנצ'סטר סיטי קלאודיו בראבו, הצליחה לצמק משערו של ארתורו וידאל (36) וכבר חגגה שוויון, אך שערו של אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-67 נפסל בגלל נבדל. כעת יש לה 10 נקודות והיא במקום השביעי בלבד, פרגוואי דילגה מעליה עם 12 נקודות.

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. AP
לא התקשו במיוחד. חאמס רודריגס חוגג/AP

קולומביה - ונצואלה 0:2

חאמס רודריגס וחבריו השלימו ניצחון שלישי ברציפות שמקרב אותם מאוד לגביע העולם ברוסיה 2018. הם עשו את זה בנינוחות יחסית כששחקן ריאל מדריד כובש את הראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי כדור רוחב נהדר של קרלוס באקה. האורחת נותרה ב-10 שחקנים אחרי שאנחל ווילקר ביצע עבירה מאחור ומנע שער כמעט בטוח. זה עלה לו בצהוב שני. באקה לקח את הפנדל בדקה ה-81, אבל נבלם אצל השוער דני הרננדס. השער השני הגיע ממש באותה הדקה אחרי שמסנלי טורס סיים הגבהה נהדרת של חאמס וקבע 0:2. חאמס רודריגס היה יכול להשלים צמד בדקה ה-94 אבל שוב הרננדס הציל פנדל אחרי שרולף פלטשר הורחק בצהוב שני. קולומביה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-13.

בוליביה - פרו 0:2
לבוליביה: פאבלו אסקובר (38), רונאלד ראלדס (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully