וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל השמועות על עזיבה את ריאל מדריד, איסקו הצהיר: "אני נשאר"

אוהדי מלאגה דורשים להשיב את הבן האובד מריאל מדריד והחלו בקמפיין רשת, גם טוטנהאם מנסה לפתות את הקשר המוכשר, אך שחקן הבלאנקוס הצהיר לעיני המצלמות כי בכוונתו להישאר במועדון

one

אחרי שז'ורז'ה מנדש הסתם את הגולל על האפשרות שחאמס רודריגס יעזוב את ריאל והצהיר ש"הוא יישאר לפחות עד תום העונה", השאלה היחידה שנותרה פתוחה כעת היא היכן ישחק איסקו בעונה הקרובה. בתקשורת הספרדית טענו כי הקשר המוכשר, אחד השחקנים היותר אהובים בסנטיאגו ברנבאו, קרוב לוודאי יעזוב את הבלאנקוס בהשאלה. אולם הערב (רביעי) הצהיר איסקו לעיני המצלמות במדריד: "אני נשאר, אני נשאר".

עדכונים חיים מיום הנעילה של חלון ההעברות באירופה: כל ההחתמות

איסקו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
לאן אתה הולך? איסקו/AP

באנגליה ממשיכים לטעון כי טוטנהאם נואשת להחתימו ושהמאמן מאוריסיו פוצ'טינו עובד שעות נוספות כדי לשכנע אותו לעבור לוויט הארט ליין.

מנגד, גם האפשרות שיחזור למלאגה נראית קורצת מתמיד. על דיווח ב'אס', ריאל שוקלת להשאיל את הקשר לקבוצתו הקודמת כדי להמשיך לעקוב מקרוב אחרי ביצועיו. מיותר לציין שבמלאגה התלהבו כל כך מהרעיון עד שהחלו בקמפיין רשת תחת ההאשטאג IscoBack#, במטרתו לשכנע את ההנהלה לעשות מאמץ מיוחד כדי להשלים את המהלך. נכון לאתמול בלילה לא פחות מ-250 אלף משתמשים עשו שימוש בהאשטאג, והקשר התרגש מהמחווה וענה לעשרות מעריצים.

נשיא מלאגה עבדולה אל טאני הוסיף שמן למדורה כשצייץ אמש: "איסקו, בני, יום יבוא ותחזור להיות שחקן מלאגה. אני בטוח בזה". איך זה יסתיים? ביממה הקרובה נדע.

עדכון ראשון: 8:17

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully