וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הודיעה על רכישתו של שקודראן מוסטפי תמורת 41 מיליון יורו

הבלם הגרמני בן ה-24 הפך לרכש הרביעי של ארסן ונגר הקיץ ויצטרף ללורן קוסיילני במרכז ההגנה של התותחנים. ונגר: "הוא צעיר, אבל גם מנוסה". הפרמיירליג עברה מיליארד ליש"ט של רכש בקיץ

שחקן ולנסיה, שקודראן מוסטפי. GettyImages
הפך לאדום. מוסטפי/GettyImages

שקודראן מוסטפי עבר הערב (שלישי) רשמית לארסנל. הבלם בן ה-24 נרכש מוולנסיה על ידי התותחנים תמורת לא פחות מ-35 מיליון ליש"ט שהם 41 מיליון יורו. מוסטפי הפך לרכש הרביעי של ארסנל הקיץ אחרי גרניט ג'אקה מבורוסיה מנשנגלדבאך, לוקאס פרס מדפורטיבו לה קורוניה ורוב הולדינג מבולטון.

הבלם צפוי למלא את מקומם של בן ארצו פר מרטסאקר וגבריאל, שסובלים מפציעות שישביתו אותם לתקופות זמן ממושכות. גם לורן קוסיילני חזר מאוחר מהיורו לאחר שקיבל חופשה ארוכה בעקבות ההגעה עם צרפת עד הגמר. לכן, ארסנל נותרה עם קאלום צ'יימברס ורוב הולדינג כשני הבלמים הטבעיים היחידים בסגל בתחילת העונה כשלאחר מכן קוסיילני מצטרף אליהם.

מוסטפי בן ה-24 בילה בעבר שלוש שנים באקדמיה של אברטון, בה שיחק מגיל 17 עד 20, אך מעולם לא ערך הופעה בפרמיירליג, אלא רק כמחליף בליגה האירופית. הוא עבר לסמפדוריה ב-2012 ושנתיים לאחר מכן נרכש על ידי ולנסיה ב-6 מיליון ליש"ט. למוסטפי יש 12 הופעות בנבחרת גרמניה והוא היה חלק מהסגל שזכה בגביע העולם ב-2014 בברזיל.

ארסן ונגר אמר על ההחתמה: "הוא בגיל הנכון ויש לו ניסיון. הוא שחקן מרוכז מאוד שיכול לשחק טוב עם הכדור. צירפנו שחקן נהדר, אבל גם התחלנו להתכונן לעתיד". מוסטאפי יהיה הגרמני השלישי בסגל של ארסנל אחרי מסוט אוזיל ומרטסאקר. אגב, עם רכישתו של מוסטפי עברה הפרמיירליג את מיליארד הליש"ט שהוציאו הקבוצות בה על רכש הקיץ ועכשיו הסכום עומד על 1,021,430,000 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully