וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי הגישה הצעה בסך 37.5 מיליון יורו עבור דויד לואיז

בדרך להעברה המפתיעה של הקיץ? הבלוז רוצים להשיב את בלם פריס סן ז'רמן, שנמכר לפני שנתיים והפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. לפי הדיווחים, הברזילאי מעוניין לחזור לסטמפורד ברידג'

דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
יחזור ללונדון? דויד לואיז/רויטרס

האם אנחנו בדרך לאחת ההעברות המפתיעות של הקיץ? דיווחים באנגליה גורסים כי דויד לואיז, שעזב את הבלוז לפני שנתיים תמורת כמעט 60 מיליון יורו, סכום שיא עבור שחקן הגנה, עשוי לעזוב את פריס סן ז'רמן ולחזור ללונדון. על פי הדיווחים, קבוצתו של אנטוניו קונטה הציעה עבורו 37.5 מיליון יורו והשחקן מעוניין לעשות את הדרך חזרה לסטמפורד ברידג'.

צ'לסי החלה לחתור לעבר אופציית דויד לואיז לאחר שנתקלה בקשיים רבים במהלך הקיץ לחזק את מרכז ההגנה שלה. הבלוז רצו לצרף את אלסיו רומאניולי ממילאן ואת קאלידו קוליבאלי מנאפולי, אך לא צלחה, וכעת היא חוזרת לאופציה שהיא מכירה היטב.

הבלם בן ה-29 החל את הקריירה בויטוריה הברזילאית, משם עבר לבנפיקה ונשאר שם ארבע עונות וחצי. משם עבר הברזילאי לצ'לסי ובילה שם שלוש שנים, במהלכן שיחק 81 משחקים בקבוצה וכבש שישה שערים וזכה בליגת האלופות, בליגה האירופית ובגביע האנגלי. כאשר ז'וזה מוריניו חזר לקבוצה הלונדונית דויד לואיז נמכר לפ.ס.ז' והפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. בשנתיים בבירת צרפת זכה פעמיים בטרבל ב-56 הופעות.

עוד בנושא

העברות בעולם, 30.8: האימפריות של אירופה בגל החתמות של הרגע האחרון
דיווח: "דראקסלר כבר נמצא בפריס, וולפסבורג תקבל 75 מיליון יורו"
רשמית: פאקו אלקאסר חתם בברצלונה לחמש שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully