וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את הדרבי? אגוארו הואשם במעשה אלים ועלול לספוג השעייה

חלוץ מנצ'סטר סיטי עשוי לספוג עונש הרחקה מעד שלושה משחקים בעקבות מרפק ששלח לפניו של שחקן ווסטהאם ווינסטון ריד במחזור הליגה האחרון. סיכוי גבוה שייעדר מול מנצ'סטר יונייטד

שחקן מנצ'סטר סיטי קון אגוארו מול שחקן ווסטהאם ווינסטון ריד. טוויטר, צילום מסך
יוענש? אגוארו שולח מרפק לפניו של ריד/צילום מסך, טוויטר

קון אגוארו עלול להחמיץ את הדרבי הראשון של מנצ'סטר העונה, בעקבות אישום שהוגש נגדו על ידי ההתאחדות האנגלית על מרפק ששלח לפניו של שחקן ווסטהאם ווינסטון ריד במחזור האחרון של הפרמיירליג. "סרג'יו אגוארו הואשם במעשה אלים לכאורה, ששופטי המשחק לא ראו אך נקלט בעדת המצלמה", נכתב בהודעת ההתאחדות, "האירוע התרחש בדקה ה-76 של המשחק ביום ראשון ה-28 באוגוסט, יש לו עד יום רביעי (מחר) להגיב".

העונש המירבי שעשוי לספוג אגוארו הוא הרחקה משלושה משחקים, כאשר הראשון הוא כאמור הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד שיתקיים מייד לאחר פגרת הנבחרות, ואחריו המשחקים מול בורנמות' בליגה וסוונסי בסיבוב השלישי של גביע הליגה. אגוארו כבש עד כה שלושה שערים בשלושה מחזורי פרמיירליג, וכמובן שכל משחק ממנו ייעדר יהווה מכה עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה.

נבחרת ארגנטינה תקיים בשבוע הקרוב משחקים מול ונצואלה ואורוגוואי במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 מהם ייעדר אגוארו בשל פציעה בשריר התאומים, ובכל מקרה קיים ספק באשר לאפשרות שיהיה כשיר לדרבי.

עוד בנושא

אגוארו עשוי לספוג השעייה, פפ: "נצטרך הופעה מושלמת באולד טראפורד"
נבחרת ארגנטינה: סרחיו אגוארו יחמיץ את המפגשים מול ונצואלה ואורגוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully