וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בפולין: ויסלה קראקוב מעוניינת לצרף את דודו ביטון

הקבוצה הפולנית, בשורותיה שיחק בעונת 2011/12 חלוץ הפועל תל אביב וכבש 16 שערים בכל המסגרות, רוצה להשיב אותו לשורותיה. ביטון לא נמצא בתוכניות של אלי גוטמן לעונה הקרובה

שחקן הפועל תל אביב, דודו ביטון. טל לוי
התחנה הבאה? ביטון/טל לוי

האם דודו ביטון בדרך חזרה לפולין? על פי דיווחים בפולין, ויסלה קראקוב, בשורותיה שיחק בעבר ואף חווה את אחת התקופות הטובות בקריירה שלו, מעוניינת להחזיר את חלוץ הפועל תל אביב לשורותיה. הכתב הפולני פיוטר קוזמינסקי צייץ על כך בטוויטר והוסיף שהקבוצה הפולנית "רצינית מאוד" בכוונותיה. יש לציין כי ביטון אינו בתוכניות של אלי גוטמן, אשר מקווה להחתים חלוץ זר עד לתום מועד ההעברות.

ביטון (28) גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק בישראל במדי מכבי תל אביב, הפועל רעננה, הפועל פתח תקוה, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא. לאחר שכבש 12 שערים בחצי עונה עבור המלאבסים, עזב החלוץ לשרלרואה הבלגית בינואר 2011. בעונת 2011/12 הצטיין עם 16 שערים בכל המסגרות במדי ויסלה קרקוב ולאחר מכן נרכש על ידי סטנדרד ליאז' וחתם לארבע שנים. הוא בילה מספר תקופות כמושאל, באפואל ניקוסיה איתה זכה באליפות, באלקורקון ובמאריבור. בינואר 2015 חתם בהפועל תל אביב ובחצי השנה החולפת, בעקבות הקושי לתפוס מקום של קבע בהרכב האדומים, הושאל להפועל כפר סבא. בשנה וחצי מאז חזר לישראל, כבש ביטון חמישה שערים ב-33 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully