וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל הודיעו: הכדורגל ישראלי מושבת

30.8.2016 / 14:48

הסחבת של משרד האוצר בנוגע להסכם השיווק החדש הובילה את חסון ועיני להכריז על השבתת הפעילות של הכדורגל הישראלי, למעט הנבחרות. בהתאחדות בטוחים: "זה הקרב הכי חשוב של עיני והמנהלת"

ניב אהרונסון

הסחבת מול משרד האוצר בכל הקשור להסכם השיווק החדש בין ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות לבין הטוטו, הובילה היום (שלישי) בשעות הצהריים את יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני ואת מנכ"ל מנהלת הליגות, אורן חסון, להכריז על השבתת הפעילות של הכדורגל הישראלי. במכתב ששלחו השניים לשר האוצר ולשרת הספורט הם הבהירו כי פעילות הכדורגל הישראלי תושבת החל מהיום למעט פעילות הנבחרות הלאומיות.

המנהלת הודיעה כי משחק גביע הטוטו, בין הפועל פתח תקוה להפועל רמת גן, שתוכנן להתקיים מחר, נדחה למועד לא ידוע.

בסוף השבוע הקרוב לא יתקיים מחזור בליגת העל בגלל משחק הנבחרת מול איטליה בשבוע הבא, אבל על פי עיני וחסון אם לא יחתם הסכם שיווק חדש בימים הקרובים, יושבתו הליגות בשבוע הבא. במקביל שלח עיני מכתב ליו"ר הרשות לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, לדרוש מהקבוצות ערבויות חדשות לסכומים שהיו אמורים להיות מכוסים בתקציביהן מכספי הסכם השיווק מול הטוטו. "זה הקרב הכי חשוב של עופר עיני והמנהלת", אמרו בהתאחדות לכדורגל. "זה צומת דרכים ואין ממנו דרך חזרה".

עצירת המשחקים האמורה כוללת בסוף השבוע הקרוב את משחקי גביע הטוטו בלאומית, מחזור גביע המדינה בליגה ב' ומחזור הפתיחה בליגת נערים א' על.

עוד בנושא:
מיסטר פריז: הכירו את וידאר קיארטנסון, חלוצה החדש של מכבי תל אביב
רשמית: וידאר קיארטנסון חתם במכבי תל אביב לארבע שנים

אורן חסון מנכ"ל המנהלת עם אבי לוזון עסקן. ברני ארדוב
שובתים? אורן חסון ואבי לוזון/ברני ארדוב

ממנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל נמסר: "קיימת אפליה ממוסדת של שנים בתקציבי המועצה להסדר ההימורים בספורט. מנהלת ליגת הנשים בכדורסל נאבקת לשנות את המצב וביום 27.7.16 אף הוציא בג"צ צו על תנאי בנושא. כל הסדר להעברת כספי הטוטו לענף הכדורגל צריך להיות כזה שיבטא שוויון אמיתי גם כלפי כדורסל הנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully