וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מרשיץ' הועמד לוועדת משמעת בעקבות אירועי הפועל חיפה

הקשר הואשם כי פתח ב"שביתה איטלקית" במחזור הליגה האחרון, בו הוחלף כבר בדקה ה-40. הוא טען כי היה פצוע בגבו ולא דיווח על כך כי רצה לשחק, ונקנס ברכישת 40 מנויים שיחולקו לילדים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

ועדת המשמעת של בני יהודה התכנסה היום (שלישי) על מנת לדון בהתנהלותו של שחקן הקבוצה אנטוניו מרשיץ' במשחק הליגה האחרון מול הפועל חיפה. מרשיץ' הוחלף כבר בדקה ה-40 לאחר שהרגישו במועדון שהוא מנהל "שביתה איטלקית". ההשערה הייתה כי כאשר התברר לקשר כי פאוק סלוניקי מעוניינת בו והחליט לא להתאמץ במשחק. חשוב לציין, אחרי בירור הנושא, כי פאוק לא מעוניינת במרשיץ' והפרסומים על העברת סרט הקפטן לשחקן אחר בקבוצה, אינם נכונים.

בוועדת המשמעת טען מרשיץ' כי באימון האחרון לפני המשחק נפצע בגבו אך החליט לא לדווח על הפציעה והכאבים לצוות המקצועי מתוך אהבה למועדון ורצון עז לשחק. כמו כן ציין את שמחתו לניות חלק מהמועדון ואת אהבתו לאוהדים. בני יהודה ומרשיץ' החליטו כי השחקן ירכוש 40 מנויים שיחולקו על ידי המועדון לילדים.

עוד בנושא:
בלדוט בין ארבעת המשוחררים בבני יהודה: "כל יום זורקים סמל אחר"

מאורו גבריאל, גבריאל ארדורה, מתיאוס לימה נבחנים במדי בני יהודה. עמוד הפייסבוק הרשמי של בני יהודה, אתר רשמי
תחילתו של עידן חדש. שלושת הברזליאים/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי של בני יהודה

בנושא אחר, בני יהודה הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה בין המועדון לבין מועדון הפאר הברזילאי בוטאפוגו, עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט ובאמצעות נציג בוטאפוגו מאורו רוזנשיין. בשלב הראשון הגיעו הלילה לישראל שלושה שחקנים צעירים מהסגל הרחב של המועדון הברזילאי להתרשמות אצל הכתומים. מדובר במאורו גבריאל, מתיאוס לימה וגבריאל ארודה, שלושתם בני 20 ו-21. לפני כן הייתה בוטאפוגו במגעים לשיתוף פעולה עם הפועל חיפה ובית"ר ירושלים אך זה לא יצא לפועל ולבסוף סוכמו העניינים מול בני יהודה.

בהודעה הרשמית של הכתומים נכתב: "במסגרת הסכם שיתוף פעולה בין בני יהודה למועדון הפאר הברזילאי בוטאפוגו אשר נחתם לפני מספר שבועות, הגיעו הלילה להתרשמות במועדון שלושה שחקנים מהסגל הרחב של המועדון: מאורו גבריאל, גבריאל ארודה ומתיאוס לימה. מעבר לשחקנים, שיתוף הפעולה יכלול בעתיד גם השתלמויות מקצועיות של מאמני המחלקה בברזיל וכמו כן ייעוץ והכוונה ברמת פיתוח והכוונה על ידי נציגי בוטאפוגו".

(עדכון ראשון: 10:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully