וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד מנסה לפייס את מיכאל אוחנה: "הרבה אנשים משגעים אותו"

30.8.2016 / 7:23

למרות שהקשר שקיבל הצעה מגנט דורש לבטל את חוזהו ומאיים לפנות לבוררות, בקבוצה רוצים להימנע ממאבק משפטי: "יש כאלה שחושבים במונחים של בגידה, הוא קיבל כאן את כל התנאים להצליח"

על אף המשבר הגדול בין מ.ס. אשדוד למיכאל אוחנה, שהגיש אתמול (שני) באמצעות עורך דינו רועי רוזן מכתב התראה לפני בוררות בדרישה לשחררו מחוזהו, במועדון לא מתכוונים לצאת למלחמה מול השחקן. "ג'קי לא כועס על מיכאל אוחנה, למרות שיש רבים מסביב שחושבים אפילו במונחים של בגידה", כך אמרו אתמול (שני) בסביבת מ.ס. אשדוד. "ג'קי משוכנע שמיכאל ילד טוב ואין לו דבר נגדו. הוא אוהב אותו בדיוק כפי שאהב אותו קודם. העניין הוא שיש מסביב למיכאל הרבה אנשים שמושכים בחוטים ומשגעים אותו ולכן קרה מה שקרה".

באשדוד בטוחים שיימצא בסופו של דבר פתרון בין בן זקן לבין השחקן ומשפחתו ושהצדדים לא יגיעו למלחמה משפטית. יחד עם זאת הבהירו במועדון כי אם פניו של אוחנה יהיו למאבק, יש להם את הכלים לנצח. באשדוד יציגו בבוררות, במידה שתהיה כזו בסופו של דבר, הסכם חוזי בין אוחנה לבין המועדון אשר נחתם בקיץ 2014 כאשר אוחנה כבר היה בן 18 ועשרה חודשים. ההסכם נחתם בנוכחות סוכנו של אוחנה דודו דהאן ובנוכחות אביו של השחקן.

עוד בנושא:
מיכאל אוחנה פנה להנהלת מ.ס אשדוד באמצעות עו"ד, דורש לבטל את חוזהו

מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
יילך עד הסוף? מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

כך או אחרת המקרה יוצר אי נעימות גדולה מאוד שכן אוחנה צריך להגיע להתאמן עם הקבוצה ולהמשיך להתנהל כחלק ממנה. באשדוד הבהירו בעניין הזה: "מבחינתנו הכל כרגיל. אין שום בעיה ומיכאל הוא שחקן של מ.ס. אשדוד ויקבל כאן את כל התנאים כי הוא חלק מהקבוצה וכך אנחנו מאמינים שגם יהיה בעתיד".

גורם באשדוד אמר אתמול: "הכוונות של אשדוד בנוגע למיכאל אוחנה היו ברורות לאורך כל השנים. הבחור עוד לא השתחרר אפילו מהצבא. הוא קיבל כאן את כל התנאים להצליח ולהתפתח והוא כמו כל אחד שעלה מהנוער לבוגרים. אף אחד לא חשב לרגע לעצור בעתיד את ההתקדמות שלו, אבל כרגע יש לו חוזה וכמו שחקנים אחרים שתרמו לאשדוד לפני שיצאו מכאן, גם לגביו זו הכוונה. תן שנה או שנתיים אחרי הצבא אם אתה כישרון ויש לך ביקוש, אף אחד לא יעצור אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully