וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתלהבת מקיארטנסון: "הוא גולר וזה בדיוק מה שצריך"

30.8.2016 / 6:52

מכבי תל אביב החתימה את החלוץ, שכבר זוכה לכינוי 'פריצה החדש', לארבע שנים ורוזנבורג תוקף: "איך מוכרים אותו באמצע העונה?". יצחקי, בן בסט וסה עלולים לעזוב אם יחזקאל יצורף. קרויף שוקל להחתים גם בלם

AP

במכבי תל אביב השלימו היום (שלישי) את העסקה מול וידאר קיארטנסון ומאלמו השבדית ויספיקו לרשום את החלוץ עד מחר בלילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. קיארטנסון, שעל ההצעה שהגישה מכבי תל אביב לו ולמאלמו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט נמצא בישראל ונפגש אתמול עם ג'ורדי קרויף. בארץ נמצא גם סוכנו של החלוץ האיסלנדי והיום הם יקיימו סיור בתל אביב ויגיעו גם למתקן האימונים בקרית שלום. כבר אמש נערכה לשחקן היכרות קצרה עם חיי הלילה השוקקים של תל אביב.

מכבי תל אביב תשלם למאלמו 3.5 מיליון יורו עבור החלוץ שעוד בטרם ערך אימון ראשון בקבוצה כבר זוכה במכבי תל אביב לכינוי 'ראדה פריצה החדש'. קיארטנסון חתם על חוזה לארבע שנים בשכר של 750 אלף יורו נטו לעונה לא כולל מענקים/

עוד בנושא:
וידאר קיארטנסון נמצא בישראל כדי לחתום במכבי תל אביב, כעס על יצחקי
לפרסום וואלה! ספורט על ההצעה של מכבי תל אביב לחלוץ וידאר קיארטנסון
הפועל תל אביב מוכנה למכור את שגיב יחזקאל ב-1.2 מיליון יורו
פלמנגו אישרה: דניאל מילר טננבאום הושאל לעונה למכבי תל אביב

וידאר קיארטנסון שחקן נבחרת איסלנד. AP
פריצה החדש? קיארטנסון/AP

את מרבית השערים שלו כובש קיארטנסון מתוך הרחבה בנגיעה אחת. הוא ניחן ביכולת התמצאות גבוהה ברחבה ובמשחק ראש משובח. יש לו גם שערים ממרחק ברגל ימין וברגל שמאל אבל עיקר הכוח שלו הוא בשטח שבין תיבת החמש לנקודת העונשין מ-11 מטר. "ממה שראינו בווידאו הבחור גולר וזה מה שצריך", אמרו אתמול במכבי תל אביב.

לאחר צירופו של קיארטנסון ינסו במכבי תל אביב להתיר את חוזהו של אורלנדו סה אם כי החלוץ עדיין מעדיף להישאר ולהילחם על מקומו. אם תושלם גם עסקת רכישתו של שגיב יחזקאל, ייפתחו כל האופציות ומכבי תל אביב תסכים לשחרר את ברק יצחקי ועדן בן בסט אם הם יחליטו לא להישאר. אבל במכבי אמרו אתמול שאם סה יעזוב בסופו של דבר, לא תהיה להם בעיה להשאיר את יצחקי ובן בסט כשהמטרה תהיה להחתים שחקן הגנה לעמדת המגן השמאלי או למרכז ההגנה בשל האכזבה מיגור פיליפנקה.

בזמן שאוהדי מכבי תל אביב חיכו בקוצר רוח להודעה הרשמית על החתמתו של קיארטנסון, אוהדי מאלמו תכננו איך לטרפד את העסקה. האוהדים של הקבוצה השבדית רתחו על כך שההנהלה הסכימה למכור את החלוץ בן ה-26, שכבש 14 שערי ליגה ב-20 משחקים, וקיימו הפגנה מאולתרת כדי לנסות ולמנוע את מכירתו. הם פתחו קבוצה בפייסבוק וכמה מאוהדי הקבוצה לקחו חלק במחאה, שנערכה באצטדיון הביתי של הקבוצה: "לא נעזוב את המקום עד שנקבל תשובות", נכתב בעמוד הקבוצה. "אנחנו חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
וידאר קיארטנסון חלוץ מכבי תל אביב. אתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בשבדיה כועסים. קיארטנסון/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאוחר יותר, המנהל המקצועי של מאלמו, דניאל אנדרסון, התייחס להעברה: "וידאר עורר עניין גדול בקיץ האחרון והחלטנו לקבל את ההצעה ממכבי תל אביב. הרקורד קיארטנסון הוא מרשים ומדבר בעד עצמו. ניסינו להגיע איתו להבנות עם הארכת החוזה, אבל הוא בחר לעזוב ולכן העסקה מתאימה לנו".

חלוץ הקבוצה, שנכלל ביורו האחרון בנבחרת שבדיה, מרקוס רוזנברג תקף את הנהלת הקבוצה: "אני לא מבין איך מוכרים אותו באמצע העונה. אנחנו נמצאים במאבק מול נורשופינג ויש עוד עשרה משחקים לסיום העונה. היו לו עוד שנתיים וחצי בחוזה, אני חושב שלפי המספרים שלו לפחות היו יכולים להשיג מחיר טוב יותר עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully