וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רמת השרון הדיחה את מכבי תל אביב ברבע גמר גביע איגוד השופטים

עמית גל היה הכובש המצטיין כשכבש שמונה שערים למנצחים, בדרך ל-23:24. הצהובים הפסידו במשחק ההכנה האחרון שלהם לפני ההתמודדות ביום שבת מול בראגה, במוקדמות ליגת האלופות

מכבי תל אביב כדוריד. גלעד נתן, מערכת וואלה! NEWS
הפסד לאלופה לעיני 250 צופים ברמת השרון/מערכת וואלה! NEWS, גלעד נתן

במסגרת גביע איגוד השופטים, א.ס רמת השרון ניצחה 23:24 את האלופה מכבי תל אביב והעפילה לחצי הגמר. עמית גל היה הכובש המצטיין בשורות רמת השרון עם שמונה שערים, בעוד השוער, ירין רוטברג, השיג 15 עצירות וסיים כשחקן המצטיין במשחק. מילאן מירקוביץ, ניסים פלח ואיבן טלפנב הוסיפו ארבעה שערים כל אחד לזכות המנצחת.

יש לציין שמכבי תל אביב הובילה ברוב שלבי המשחק, אך לא הצליחה להכריע ולנצח. גיל פומרנץ הוא היה הכובש המצטיין בשורות הצהובים עם שבעה שערים, אך גם ספג כרטיס אדום לעיני 250 צופים ברמת השרון.

האלופה הפסידה במשחק ההכנה האחרון שלה, לפני המשחק ביום שבת מול בראגה הפורטוגלית, במוקדמות ליגת האלופות. ביום רביעי (20:00) ייערכו שני משחקים נוספים: הפועל רמת גן תפגוש את א.כ נס ציונה כשהמנצחת תפגוש בחצי הגמר את רמת השרון, ואס"א תל אביב תתמודד מול מכבי ראשון לציון. ביום שישי תושלם תמונת חצי הגמר כאשר בני הרצליה תארח את מחזיקת גביע המדינה, הפועל ראשון לציון, עם סיכוי לדרבי בחצי הגמר השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully