וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: וידאר קיארטנסון נמצא בישראל כדי לחתום

29.8.2016 / 19:53

החלוץ האיסלנדי נמצא בישראל כדי להשלים את העסקה, עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בשבדיה דיווחו כי ההצעה בסך 3.5 מיליון יורו התקבלה על ידי מאלמו. כעס במועדון על יצחקי, שיוכל לעזוב אם קיארטנסון ויחזקאל יצטרפו

AP

בווידאו: צפו בביצועיו של וידאר קיארטנסון

החלוץ וידאר קיארטנסון, שעל מועמדותו למכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נמצא בישראל כדי לקדם את העברתו לסגנית האלופה. על פי דיווחים מוקדם יותר היום (שני), מאלמו השבדית קיבלה את הצעתה של סגנית האלופה בסך 3.5 מיליון יורו, ונראה כי השחקן בן ה-26 יהיה האיש החדש של ג'ורדי קרויף ושוטה ארבלדזה בהתקפה.

החלוץ היה בסגל המורחב של איסלנד ליורו 2016, אך בסופו של דבר לא נכלל בו ונותר על תשע הופעות בינלאומיות ושער אחד. קיארטנסון כבש שערים רבות בקבוצות סלפוס ופילקיר בארצו, לפני שעבר לנורבגיה והבקיע 25 שערים ב-29 משחקים במדי ולרנגה. ב-2015 עבר לג'יאנגסו הסינית והבקיע תשעה שערים, לפני שנרכש על ידי מאלמו בינואר האחרון ומאז כבש 14 שערים ב-20 משחקי ליגה בשבדיה, כולל את שער הניצחון אמש מול סונדסבאל.

עוד בנושא:

לפרסום וואלה! ספורט על ההצעה של מכבי תל אביב לחלוץ וידאר קיארטנסון
הפועל תל אביב מוכנה למכור ליריבתה את שגיב יחזקאל תמורת 1.2 מיליון יורו
ברק יצחקי שוקל את המשך דרכו במכבי תל אביב

וידאר קיארטנסון שחקן נבחרת איסלנד. AP
הגיע לישראל. וידאר קיארטנסון/AP

חלוץ נוסף שעשוי ללבוש צהוב בעונה הקרובה הוא שחקנה הצעיר של הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. סגנית האלופה מנסה ברגע האחרון, לפני סגירת חלון ההעברות, לצרף את החלוץ לשורותיה.

לאחר שמכבי תל אביב תשלים את עסקת קיארטנסון, ואם גם יחזקאל יצטרף, אף אחד לא יעמוד בדרכו של ברק יצחקי, שכפי שפרסמנו הבוקר שוקל את המשך דרכו בקבוצה. אם הוא יבקש לעזוב, ובהנחה ששני שחקני התקפה אכן יצורפו, יצחקי יוכל לעבור לכל קבוצה אשר יחפוץ. במועדון כועסים על ההתנהגות של החלוץ ומקורביו.

בשלב זה אורלנדו סה ממשיך לדחות את ההצעות המונחות בפניו, כולל שתי הצעות טובות מטורקיה, כך שלמכבי תל אביב לא תהיה בעיה לשחרר את יצחקי ואפילו את עדן בן בסט, אם יבקש ללכת ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully