וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "משבר עמוק בין שר הספורט הגנאי לאברהם גרנט"

היחסים בין המאמן לאיש החזק בכדורגל הגנאי מחריפים בעקבות סוגיית זימון הסגל של הכוכבים השחורים לקראת רואנדה. גרנט מעוניין בכוכבים המשחקים באירופה, השר רוצה להתבסס על השחקנים המקומיים

אברהם גרנט. GettyImages
תחת מתקפה. גרנט/GettyImages

היחסים הסבוכים של אברהם גרנט וההתאחדות הגנאית מחריפים, כך טוענים היום (שני) בתקשורת המקומית. הכוכבים השחורים ימשיכו את קמפיין המוקדמות של אליפות אפריקה כאשר הם יפגשו את רואנדה במחזור השישי בבית ח', וההחלטה של גרנט לגבי הסגל עוררה ביקורת מצדו של שר הספורט, ניי לאנטה.

גרנט טען כי למשחק מול רואנדה הגנאים לא זקוקים לשחקנים שמשחקים מחוץ למדינה ולכן הוא מתכנן להסתמך אך ורק על שחקנים מקומיים, דבר שעורר סערה אצל השר. היחסים בין המאמן לראשי הכדורגל אצל הענקית האפריקאית ידעו עליות ומורדות ועל פי הפרשנים עולה כי: "זה שפל של כל הזמנים ביחסים בין גרנט לבין הכדורגל הגנאי".

עוד בנושא:
עירוני קרית שמונה תנסה לסגור את עסקת רכישתו של רוברט מיורן
מכבי תל אביב הגישה הצעה לחלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים להחלטה. גרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרבית הביקורת נגד גרנט, ולא בפעם הראשונה, היא בשל העובדה כי הוא ממעט לשהות בגאנה בטענה כי הוא צופה בשחקנים הגנאים ברחבי אירופה. שר הספורט רתח והסביר כי מה היא המשמעות של אותן נסיעות אם אין שחקן אחד בסגל שמשחק בקבוצה אירופית.

חלק מהפרשנים בטוחים כי העובדה שהנבחרת כבר הבטיחה את המקום באליפות אירופה, היא צריכים לרכז את הכוחות לעבר העפלה למונדיאל 2018. עדיין לא ברור האם גרנט יממש את התוכנית ויבסס את הסגל על טהרת הליגה הגנאית או יכלול את כוכבי הכוכבים השחורים לקראת רואנדה בלי קשר לביקורת מצד השר.

מאוחר יותר טענו בגאנה כי הכעס של השר נובע דווקא מהכוונה לזמן שחקנים מאירופה למשחק הקרוב והוא ביטל את כרטיסי הטיסה שלהם בשל הרצון להעניק לשחקנים המקומיים הזדמנות להוכיח את עצמם כחלק מהנבחרת. בגאנה בטוחים כי השחקנים הבכירים של הנבחרת יעמדו לרשותו של גרנט והם ממתינים לזימון הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully