וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.8: מרקו רוג בנאפולי, אלקאסר הגיע לבדיקות בברצלונה

הקרואטי עזב את דינמו זאגרב וחתם לארבע שנים באיטליה, הספרדי יהפוך לרכש השישי של האלופה הספרדית. אינטר בדרך לצרף את גביגול וקאסרס, נאסר צ'אדלי בווסט ברומיץ', אמיר נאתכו בקרסנודאר, סטנצ'ו באנדרלכט

one

העברות

* יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית, סאות'המפטון הציגה את סופיאן בופל. החלוץ הנהדר חתם לחמש שנים אצל הקדושים ועזב את ליל תמורת 21 מיליון ליש"ט, כך שהוא הפך לרכש היקר בתולדות המועדון.

* רשמית: ג'וזפה רוסי, החלוץ בן ה-30 שהושאל בעונה שעברה מפיורנטינה ללבנטה, ימשיך לשחק בספרד אחרי שהושאל הפעם לסלטה ויגו והוצג רשמית.

* לוק קסטניוס יחזק את החלק הקדמי של ספורטינג ליסבון. החלוץ הולנדי יעזוב את איינטרכט פרנקפורט וינסה להחזיר את הקריירה שלו אל המסלול אחרי העונה הקודמת המאכזבת בגרמניה בה כבש רק ארבעה שערים. קסטאיניוס יצטרף לבאסט דוסט, שחתם אתמול.

* רכש מפתיע לא.א.ק אתונה: ג'וליאן לסקוט עזב את אסטון וילה וחתם בשורות הקבוצה היוונית.

* חיזוק לקרסנודאר. אמיר נאתכו חתם בענקית הרוסית עד 2020. הקשר בן ה-20, ששיחק בקבוצות הצעירות של ברצלונה ועבר לצסק"א מוסקבה, יתחיל בקבוצת המילואים של המועדון בתקווה לקבל הזדמנות גם בקבוצה הבוגרת.

* פאלרמו הודיעה על צירופו של אלסנדרו דיאמנטי. החלוץ, שחוזהו בסין פג, יחזק את החלק הקדמי של הקבוצה מדרום איטליה. גם הקשר הברזילאי ברונו הנריקה הצטרף אחרי שנרכש תמורת 3.3 מיליון יורו מקורינתיאנס.

* חיזוק לאנדרלכט: ניקולאה סטנצ'ו, חלוצה של נבחרת רומניה, חתם לחמש שנים בקבוצה הבלגית, כאשר סכום ההעברה ינוע סביב השמונה מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' אלביון מהפרמיירליג החתימה את שחקן נבחרת בלגיה, נאסר צ'אדלי, לארבע שנים. שחקן הכנף עוזב את טוטנהאם לאחר שלוש עונות במדי התרנגולים, בעוד סכום ההעברה עדיין לא פורסם.

* הבלם הברזילאי מאוריסיו, 27, עבר בהשאלה מלאציו לספרטק מוסקבה.

* הקשר הצעיר, מרקו רוג, חתם בנאפולי עד 2021. הקרואטי כבש שלושה שערים ובישל ארבעה במדי דינמו זאגרב בעונה שעברה, וכעת הוא מצטרף לקבוצה מדרום איטליה שתשלם עבורו סכום המוערך ב-12.5 מיליון יורו. נאפולי הוציאה 70 מיליון יורו על רכש במהלך הקיץ עד כה.

שמועות

* על פי כל הדיווחים באנגליה ובספרד, איגנסיו קמאצ'ו, הקשר האחורי של מלאגה סיכם בווסט ברומיץ' ויחתום אצלה בקרוב תמורת כ-18 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שצ'לסי במגעים מתקדמים עם מרקוס אלונסו, המגן השמאלי הספרדי של פיורנטינה.

* ברצלונה בדרך לרכש השישי. פאקו אלקאסר נמצא בבדיקות רפואיות בקאמפ נואו. חלוץ ולנסיה יעלה לאלופה 30 מיליון יורו והוא צפוי לחתום לחמש שנים. את הדרך לשורות העטלפים יעשה מוניר אל חדאדי, שיושאל לוולנסיה בתקווה לשפר את כמות הדקות בעקבות הגעתו של אלקאסר.

* אסמואה ג'יאן, החלוץ הגנאי שמשחק בליגה הסינית, יעבור היום בדיקות רפואיות ברדינג מהצ'מפיונשיפ.

* באנגליה מדווחים כי דניאל סטארידג' לא מרוצה ממעמדו אצל יורגן קלופ ורוצה לעזוב את ליברפול לפני סגירת חלון ההעברות.

* ב"קיקר" הגרמני טוענים שפריס סן ז'רמן תציע לא פחות מ-75 מיליון יורו על יוליאן דראקסלר.

* יריבת הפועל באר שבע, אינטר, ממשיכה להתחמש. על פי הדיווחים באיטליה הנראזורי יודיעו היום על החתמתם של גבריאל ברבוסה ("גביגול") ומרטין קאסרס, שחוזהו פג. עם סנטוס יש סיכום על דמי העברה של 25 מיליון יורו עבור חלוץ נבחרת ברזיל.

* דיווח בהולנד: חאקים זייש, חלוצה המרוקני של טוונטה ההולנדית, שכבש 17 שערי ליגה בעונה החולפת, סיכם על חוזה לחמש שנים באייאקס, שצריכה לסכם על סכום העברתו. זייץ צפוי לשמש כמחליפו של ארקדיוש מיליק שעבר לנאפולי.

* לסטר אלופת אנגליה מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה ולשלם כ-30 מיליון ליש"ט תמורת רכישתו של איסלם סלימאני, חלוצה האלג'יראי של ספורטינג ליסבון. גם אדריאן סילבה נמצא בדרכו ללסטר. לידיעה המלאה.

איסלם סלימאני שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
יחבור לג'יימי ורדי בחוד של לסטר? סלימאני/רויטרס

* האם גארת' בייל יחזור לאנגליה בעונה הבאה? על פי ה"סאן" הלונדוני, ז'וזה מוריניו יעשה מאמצים להביא את הוולשי של ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה.

* על פי דיווחים באיטליה, ג'ו הארט הודיע למנצ'סטר סיטי שהוא מעדיף השאלה לעונה לטורינו ולא לסנדרלנד.

* בספרד מדווחים שסביליה הסכימה להצעה בסך 8 מיליון יורו מסנדרלנד עבורה הקשר ויסנטה איבורה והעסקה צפויה להיות רשמית בקרוב.

* באיטליה מדווחים שטורינו ורומא מעוניינות במתיו פלאמיני, קשרה הצרפתי של ארסנל.

* ב"סאן" מדווחים שניוקאסל מחזיקה בהצעה מפתה מיובנטוס עבור מוסא סיסוקו, קשרה של נבחרת צרפת שעשוי להגיע לטורינו כמחליפו של פול פוגבה.

* ב"אס" מדווחים שאחרי שמכרה את שקודראן מוסטפי לארסנל, ולנסיה מנסה להחתים את אסקיאל גאראי, בלמה של זניט ונבחרת ארגנטינה.

* 'מארקה': מוניר אל חדאדי, שחקנה של ברצלונה, צפוי להצטרף לולנסיה בהשאלה בעונה הקרובה. על פי הדיווחים העטלפים יוכלו לרכוש את השחקן בתום העונה.

* למרות דיווחים כי ז'וזה מוריניו לא מעוניין לעונה הקרובה, סוכנו של מרקוס רוחו אמר היום: "מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעות ממספר קבוצות בפרמיירליג עבורו, הם רוצים שהוא ישאר".

מוסא סיסוקו שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
ייכנס לנעליו של פוגבה? סיסוקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully