וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט: "לשמחתי מיכאל אוחנה ואור אינברום הבינו את המסר"

29.8.2016 / 7:48

מאמן מ.ס אשדוד התייחס לספסולם של השניים בהפסד למכבי תל אביב: "אמרנו שנשחק כדורגל קבוצתי, לא מצא חן בעיני מה שראיתי מול קרית שמונה". גדי קינדה: "נתנו להם יותר מדי כבוד"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

"יש ניצחונות שלא שווים דבר מעבר לשלוש נקודות אבל יש הפסדים ששווים הרבה יותר מניצחון", זה המסר איתו נכנס ג'קי בן זקן לחדר ההלבשה של מ.ס. אשדוד בסיום ההפסד אמש למכבי תל אביב. בן זקן אמר את הדברים לשחקנים שהיו די שבורים אחרי שבמחצית השנייה שיחקו היטב אבל לא הצליחו לסיים את המשחק בשוויון. ביציאה מאיצטדיון הי"א אמר בן זקן: "שיחקנו כדורגל מצוין במחצית השנייה עם כל הצעירים שלנו מהבית ואני יוצא מכאן מעודד". על הסיפור מול אוהדי מכבי תל אביב שחלקם החרימו את המשחק, אמר בן זקן: "מה יש לשאול על אוהדי מכבי? אני ראיתי היום שאוהדי מ.ס. אשדוד חזרו ליציעים וזה מה שהיה חשוב לי".

ניבאלדו מ.ס. אשדוד מול מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הפסד כואב. ניבאלדו/לירון מולדובן

באשדוד רמזו בימים שלפני המשחק כי יופקו לקחים מההפסד במחזור הראשון לקרית שמונה והמסר הכי גדול שנשלח אתמול לקבוצה היה באמצעות ספסולם של מיכאל אוחנה ואור אינברום שהיו פחות קבוצתיים במשחק שעבר. המאמן רוני אוואט לא התבייש להודות בכך ולא ברח לקלישאות.

בסיום המשחק הוא אמר: "מהיום שהגעתי למ.ס. אשדוד בשנה שעברה, התווינו דרך ואמרנו שנשחק כדורגל קבוצתי אבל בתוכו נביא לידי ביטוי את היכולות האישיות. לא מצא חן בעיני מה שראיתי במשחק הקודם מול קרית שמונה. היו דברים שלא היו צריכים להיות. לשמחתי מיכאל ואור הבינו את המסר ובמחצית השנייה הם הוסיפו המון למשחק ואני מקווה מאוד שלא נצטרך להתמודד עם הדברים האלה בעתיד. השחקנים צריכים להבין שיש קבוצה ובתוך הקבוצה אני רוצה לראות שחקנים מביאים את היכולות האישיות לידי ביטוי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עשה סדרת חינוך לשחקניו. רוני אוואט/לירון מולדובן

הם לא היו מחוייבים נגד קרית שמונה?

"מחוייבות היתה, אבל היו דברים ברמה האישית וברמה הטקטית שלא קיבלנו מהם. לא צריך לעשות מזה גם סיפור יותר מדי גדול. הם הבינו את הדברים ועם ההצטרפות שלהם במחצית השנייה ראינו מ.ס. אשדוד יותר טובה".

על המשחק באופן כללי אמר אוואט: "שלושים הדקות הראשונות היו מאוד קשות לצפייה מבחינתנו. המתח וההתרגשות היו כנראה גדולים על השחקנים. אבל עשינו שינוי טקטי תוך כדי משחק וגרמנו למכבי תל אביב לחשוב. החל מהדקה ה-60 היינו יותר טובים במגרש והיינו צריכים לצאת עם משהו מהמשחק הזה. כשאני מסתכל על התמונה הכללית, להוציא את 30 הדקות הראשונות שיחקנו כדורגל טוב. למרות שאנחנו יוצאים לפגרה עם אפס נקודות, אני יוצא מעודד".

גדי קינדה שהיה הטוב במגרש, נשמע כואב בסיום המשחק: "נכנסנו רע למשחק והלכנו משום מה לאחור. נתנו יותר מדי כבוד למכבי תל אביב. היינו ממש בהלם בהתחלה. אנחנו חייבים ללמוד את זה לפעם הבאה. אם היה אפשר, הייתי רוצה בסיום להתחיל שוב את המשחק כי אחרי המחצית השנייה היינו חייבים לצאת עם נקודה. היה לי משחק אישי טוב, אבל זה לא שווה כלום אם הקבוצה לא מנצחת". עוד אמר קינדה: "תחושה קשה לצאת לפגרה עם אפס נקודות. אני מאמין שניראה הרבה יותר מול אשקלון אחרי הפגרה. אני מאמין שניקח נקודות במשחק הבא".

קינדה נשאל האם הוא וחבריו הצעירים מרגישים שיש עליהם לחץ מיוחד שכן הציפיות מהם מאוד גבוהות, השיב: "זו כבר עונה חמישית שלי בבוגרים ואני לא מרגיש שום לחץ. כולנו משחקים עם הרבה ביטחון. אור ומיכאל נכנסו והביאו לשינוי".

קינדה היה פצוע בשבוע שעבר ולכן החמיץ את הזימון לנבחרת האולימפית. באשדוד אמרו אמש כי מרקו בלבול חייב היה לראות את היכולת של הקשר ולזמן אותו הבוקר לסגל. לשאלה אם אין לו בכלל מקום כרגע דווקא בנבחרת הלאומית של אלישע לוי, אמר קינדה: "כל דבר בעיתו. אני מחכה בסבלנות".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully