וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "איבוד נקודות של נאיביות", איוניר: "נקודה במתנה"

מאמן בית"ר ירושלים יצא מאוכזב לאחר ה-2:2 הדרמטי: "אנחנו יורקים דם עבור מה שאנחנו לוקחים". אבוחצירה: "אבל אם נמשיך בדרך הזו אני לא דואג". סקאוטים של ניס הגיעו לעקוב אחר לידור כהן

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
"יש לי קבוצה יוצאת מן הכלל". בן שמעון/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה סיפקו הערב (ראשון) משחק, או יותר נכון שש דקות, בלתי נשכחות. שלושה שערים הובקעו במהלך תוספת הזמן וכשהעשן התפזר התוצאה הייתה 2:2. שער השוויון של דידייה ברוסו הובקע לאחר שהמבשל שלומי אזולאי היה בעמדת נבדל. שמעון אבוחצירה כבש לראשונה בליגה אחרי שנה וחצי. סקאוטים של ניס מהליגה הראשונה בצרפת הגיעו לעקוב אחר לידור כהן, שעלה מהספסל וכבש שער נהדר שכמעט והספיק לירושלמים לניצחון.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2 דרמטי
בית"ר ירושלים: אריק סאבו חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת
דיווחים בהולנד: "רוברט מיורן במגעים עם עירוני קרית שמונה"

"אנחנו יורקים דם עבור מה שאנחנו לוקחים", אמר רן בן שמעון בסיום, "מה שנלקח מאיתנו נלקח בקלילות. אני אגיד את האמת, אם זה היה נבדל שבו היינו עושים את מה שאנחנו צריכים לעשות, הייתי מדבר אחרת. אני סומך על השופטים במאה אחוז. האחריות שלי היא על הקבוצה שלי, ובדקה ה-95 היינו צריכים קודם כל לקחת אחריות על עצמנו. התמונה הגדולה היא ש-90 דקות הייתה כאן סוג של כתישה. שיחקנו עם הרבה לב ונשמה, אני גאה בשחקנים על מה שהם עשו. מדברים על רגל מסיימת אבל אנחנו מבקיעים בכול משחק. חזרנו כאן עם לב גדול, זה איבוד נקודות של נאיביות. אני מתפקידי לראות את התמונה הגדולה, ולא לערב רגשות. השחקנים עשו כאן משחק גדול. יש לי קבוצה יוצאת מן הכלל".

על עומר אצילי: "אני מאחל לו בהצלחה, אנחנו מסתכלים קדימה. אני אדבר אך ורק על מי שנמצא כאן. אצילי עשה דברים יפים בבית"ר, והיא עשתה דברים גדולים עבורו".

שמעון אבוחצירה: "כן, עשינו משחק מצוין. שלטנו לאורך רוב דקות המשחק, הגענו למצבים אבל לא הבקענו. הפכנו את התוצאה, חבל על הספיגה האחרונה. שיחקנו מול סנט אטיין והיה לנו קשה. רצינו לפתוח את העונה כמו שצריך, אבל אם נמשיך בדרך הזו אני לא דואג. הכול יהיה בסדר.

"הבטחתי למאיר, שהיה לו יום הולדת, להקדיש לו גול. אני בטוח שאם נמשיך כמו ששיחקנו היום, אז יהיה בסדר. כולם ראו את ההשקעה, הלחימה ואיזה פייטרים יש כאן".

מוטי איוניר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"היה לנו מזל". איוניר/ברני ארדוב

"אני לא יודע אם לשמוח על הנקודה או להיות עצוב על זה שפספסנו שלוש נקודות", הודה מוטי איוניר, "קיבלנו נקודה במתנה, כל הכבוד לבחורים על הלחימה והמאמץ. בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר, היה לנו מזל ואיתמר ניצן נתן יום טוב בין הקורות. אם היו אומרים לפני המשחק שנחזור עם נקודה הייתי שמח. שיחקנו מול קבוצה מצוינת, אי אפשר להשוות אותנו לקרית שמונה, עברנו עונה לא קלה. בית"ר אמנם הפסידה שחקן אחד או שניים אבל היא התחזקה, כושר המשחק שלהם ברמה גבוהה יותר מאיתנו במחזור השני של העונה. הם היו דומיננטים, אנחנו הסתגרנו וגם נשארנו בעשרה שחקנים. היינו בעשרה שחקנים כחצי שעה וזה לא קל. אני מאמין שבעתיד נשחק יותר טוב. ניצחנו משחק חשוב מאוד בפתיחה, נקודה כאן בטדי ואנחנו מרוצים".

אכזבה בבית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully