וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אני מציע לכולם להפסיק לדבר מרגע זה ולהתחיל לעבוד"

28.8.2016 / 19:35

מאמן מכבי תל אביב ערך אימון בכורה וצפה לראשונה בשחקניו החדשים: "מדיבורים לא יוצא כלום. יהיו הרבה עליות וירידות. מבין שכל שחקן מגיע עם ההרגלים שלו, אבל אני לא הולך להמציא את הכדורסל"

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

ארז אדלשטיין ערך הערב (ראשון) אימון בכורה בקבוצתו החדשה, מכבי תל אביב. המאמן, ששהה עם שחקני נבחרת ישראל בחו"ל, ראה לראשונה את שחקניו מתאמנים ובמהלך האימון אמר: "אנחנו עוד צריכים להשלים את הסגל. החבר'ה נמצאים פה שבוע ואנו צריכים לחבר אותם ליחידה לאט לאט. מטרות? מדיבורים כאלו לא יוצא כלום. צריך להראות מעשים. אני מציע לכולם להפסיק לדבר מרגע זה, להתחיל להתאמן ולעבוד ובסוף לעשות את מה שצריך לעשות".

על היכולת החלשה של הקבוצה בשנים האחרונות אמר אדלשטיין: "אני בתוך המערכת רק חודשיים וחצי. זה מועדון עם גאווה ועם כבוד שרוצה לחזור למקומות הטבעיים בהם הוא היה. נעשה את כל המאמצים כדי לעשות את זה, אבל עם הצהרות שום דבר לא יקרה, צריך להפסיק לדבר ולהתחיל לעבוד".

על הציפיות הרבות מהמועדון אמר המאמן: "אני מודע אליהן וכך זה צריך להיות במועדון כמו מכבי תל אביב. נצטרף להתמודד עם זה. זו עונה מיוחדת, עם מבנה חדש ביורוליג שאף אחד לא יודע איך לאכול אותו, אלא רק לשער איך עושים זאת. יהיו הרבה עליות וירידות, נצטרך להיות חזקים וביחד כדי לעשות את מה שמצפים מאיתנו".

המאמן סיכם: "אני אמור לשכנע את השחקנים לשחק כיחידה אחת. איזו שיטה? נראה בעתיד. במשחק שלנו תהיה תנועה, מסירות, פיק-אנד-רול, יציאה לקליעה וכל האלמנטים שיש בכדורסל. שפת הכדורסל היא שפה ברורה, אני לא הולך להמציא את הכדורסל. אני מבין שכל שחקן מגיע עם ההרגלים שלו, אבל המשימה שלנו בצוות היא לחבר את כולם ליחידה אחת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

אימון מכבי תל אביב. אבי כהן
אימון מכבי תל אביב/אבי כהן
שחקן מכבי תל אביב גל מקל. אבי כהן
שחקן מכבי תל אביב גל מקל/אבי כהן
אימון מכבי תל אביב. אבי כהן
אימון מכבי תל אביב/אבי כהן
אימון מכבי תל אביב. אבי כהן
אימון מכבי תל אביב/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully