וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "לחשוב שלפני חודש היינו במצב שלא ידענו אם תהיה קבוצה"

28.8.2016 / 19:39

אחרי קיץ קשה ערכה הפועל חולון אירוע פתיחת עונה. הבעלים שלמה אייזיק: "פחות ממקום שישי תהיה חוסר הצלחה". טוני יאנגר: "המטרה היא פיינל פור, זאת ההזדמנות שחיכיתי לה"

דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
חולון זה מקום מאוד מיוחד". שמיר/מגד גוזני

הפועל חולון ערכה הערב (ראשון) אירוע מיוחד לפתיחת העונה בנוכחות השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה וראש העיר מוטי ששון. רק לפני קצת יותר מחודש לא היה ברור כיצד תעמוד חולון על הרגליים בעקבות המאבקים בין ההנהלה החדשה בראשות שלמה אייזיק למיקי דורסמן, אך לבסוף הצליחו במועדון להעמיד קבוצה לא רעה על הרגליים, כשבעיר עצמה יש התרגשות לקראת העונה הקרובה. האירוע נערך במתחם האגם הצמוד לאולם החדש בעיר.

"הפועל חולון, כמו שכולכם יודעים, זה מקום מאוד מיוחד, גם במסורת, וגם האנשים שמסביב, גם המקום המדהים שאנחנו נמצאים פה היום, כמי שהיה בכמה מקומות, אין דברים כאלה", אמר המאמן דן שמיר, "המסורת הייתה עד לפני שנתיים באולם הפחים, ולבוא לכאן, ולמתחם שמסביב, אין דברים כאלה. אנחנו באים לעבודה וזה תענוג אחד גדול. מאוד התחברנו למקום, לעיר, למועדון, כי זה מקום שמדבק, לא רק אני, יש פה כמה שחקנים שעברו את התהליך הזה, שלומי הרוש, גוני יזרעאלי, ולחשוב שלפני חודש היינו במצב שלא ידענו אם תהיה קבוצה ולא האמנו למצב שאנחנו נמצאים בו. זה היה נורא. חשוב שכולם ידעו שמי שבחודש לקח על עצמו את המועדון, ועשה פה את הסדר החדש הזה, שלמה אייזיק, איתן לנציאנו וכל מי שמסביב, פשוט הציל את המועדון. הצלחנו מהמקום הלא פשוט הזה לבנות את מה שבנינו בקיץ הזה, ואנחנו מרגישים עם זה טוב".

שחקני הפועל חולון באירוע פתיחת העונה. מגד גוזני
הפועל חולון פותחת עונה/מגד גוזני
גוני יזרעאלי הפועל חולון. מגד גוזני
גוני יזרעאלי/מגד גוזני

שמיר הוסיף ואמר: "החלומות שלנו זה לא המקומות, מקום כזה או אחר, רוצים לראות את האולם המדהים מלא, רוצים לראות הרבה קהל, קהל שנהנה מהקבוצה שלו, הרבה מנויים, רוצים לראות משהו נבנה, מהדברים הכי קטנים שנעשו פה הקיץ, נבנית פה מערכת בריאה, ואני מקווה שכל אחד מאיתנו יתרום את החלק שלו כדי שהפועל חולון תמשיך להיות מה שהיא צריכה להיות. רק החודש האחרון זה דברים שלוקחים שנים, והלוואי שיתחבר לנו ושתהיה עונה טובה".

אלכס צ'וברביץ' הפועל חולון. מגד גוזני
אלכס צ'וברביץ'/מגד גוזני
שלומי הרוש הפועל חולון. מגד גוזני
שלומי הרוש/מגד גוזני

"יום ראשון בסך הכל, אנשים טובים, אווירה טובה. כרגע זה מה שיש לבנות עליו, עד שנתחיל להתאמן, לתמוך אחד בשני מתחילת העונה ועד לסיום העונה", אמר המתאזרח הוותיק טוני יאנגר שזכה בעונה שעברה באליפות במכבי ראשון לציון, "מעולם לא שיחקתי בשביל קהל כזה, כשחתמתי בקיץ התרגשתי שאני יכול לשחק בשביל קהל מהסוג הזה. אני שמח שהוא יכול להיות בצד שלי, כל דבר שיעזור לנו להשיג ניצחונות. זאת ההזדמנות שחיכיתי לה, אני מתרגש, אני מוכן לקחת את ההזדמנות הזאת ולרכוב איתה עד השקיעה. אני רוצה לעזור לקבוצה לנצח, ולהוכיח לעצמי ולארגון שלי ולליגה שאני עדיין כוח בליגה הזאת. בכל שנה המטרה שלי היא להגיע לפיינל פור, אולי זה נראה רחוק, הפיינל פור הקודם יותר קרוב אלינו מהפיינל פור הבא. המטרה שלי בכל שנה היא הפיינל פור".

דריון אטקינס הפועל חולון. מגד גוזני
דריון אטקינס/מגד גוזני
טוני יאנגר הפועל חולון. מגד גוזני
טוני יאנגר/מגד גוזני

"אף פעם לא הלכתי מפה, תמיד הייתי פה, לפחות בשש שנים האחרונות. אחרי המשחק נגד נס ציונה גוני רץ אליי ולחש לי משהו באוזן שהשפיע עליי, ויש לו מניות של 51 אחוז לפחות שאני פה עכשיו", אמר הבעלים שלמה אייזיק, "אני מקווה שיש קבוצה מצוינת. מכוונים למקומות גבוהים, פחות ממקום 6 מבחינתנו זה חוסר הצלחה". ראש העיר מוטי ששון הוסיף: "שמחים לארח את הפועל חולון בהיכל הטוטו, בפתח פארק פרס. רוצה לברך את השחקנים החדשים והוותיקים, שמח שהרוש וגם גוני נשארו, הם הנשמה של הקבוצה והתשתית. שמח ששניהם מתחילת העונה פה, מקבלים בברכה את כל השחקנים שנמצאים איתנו, בטוחים שתרגישו בבית. מקווה שבשנה הבאה נוסיף שחקן או שניים לשחקני הנשמה שלנו. כל התושבים יהיו תמיד מאחוריכם ותמיד נעודד אתכם".

ג'יימס בל הפועל חולון. מגד גוזני
ג'יימס בל/מגד גוזני
פול דייליני הפועל חולון. מגד גוזני
פול דילייני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully