וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון דרמטי להרטה ברלין, תיקו דרמטי לר.ב. לייפציג

הקבוצה מהבירה רשמה 1:2 מול פרייבורג, כאשר יוליאן שיבר כבש בדקה ה-96, לאחר שהאורחים איזנו בדקה ה-93. העולה החדשה רשמה נקודה היסטורית בזכות שוויון ו-2:2 אצל הופנהיים בדקה ה-90

ודאד איבישביץ' שחקן הרטה ברלין. GettyImages
ברגל ימין. איבישביץ'/GettyImages

המחזור הראשון בבונדסליגה מגיע היום (ראשון) לסיומו עם שני משחקים, כאשר בראשון מביניהם גברה הרטה ברלין 1:2 על פרייבורג. במשחק השני נפרדו הופנהיים והעולה החדשה ר.ב. לייפציג ב-2:2.

seperator

הרטה ברלין - פרייבורג 1:2

הפתעת העונה שעברה פתחה ברגל ימין גם את העונה החדשה, עם ניצחון ביתי סופר דרמטי. ולדימיר דרידה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה- 62, כאשר ודאד איבישביץ' השאיר לו כדור בנגיעה והצ'כי התקדם מעט ומ-15 מטרים בעט חזק לפינה. ניקולס הופלר חשב שהוא מציל נקודה לפרייבורג בדקה ה-93 כאשר השווה אחרי כדור קרן של וינצ'נזו גריפו, אך הרטה עוד לא אמרה את המילה האחרונה. רגע לפני שריקת הסיום, בדקה ה-96 יוליאן שיבר החזיר את היתרון להרטה והשאיר את הנקודות בבית. הרטה תתארח אצל אינגולשטאט אחרי הפגרה, בעוד פרייבורג תארח את מנשנגלדבאך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דומיניק קייזר ר.ב. לייפציג. GettyImages
ברוכים הבאים לבונדסליגה. קייזר חוגג/GettyImages

הופנהיים - ר.ב. לייפציג 2:2

העולה החדשה השיגה נקודה דרמטית בהופעת הבכורה ההיסטורית שלה בבונדסליגה. לוקאס רופ העלה את המארחת ליתרון (55), אך זה החזיק שלוש דקות בלבד, לפני שדומיניק קייזר איזן. בדקה ה-83 מארק הוט החזיר את היתרון להופנהיים והיא כבר ראתה את הניצחון מגיע, אך ממש בדקה ה-90, האוסטרי מרסל סביצר דאג לחלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully