וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט בין ארבעת המשוחררים בבני יהודה: "כל יום זורקים סמל אחר"

ההפסד להפועל חיפה הוביל לזעזוע בסגל כאשר הקשר הוותיק ישלם את המחיר בצוותא עם סירושטיין, בורלא ואמיר כהן, שהתבקשו לחפש קבוצה. בבני יהודה הגיבו: "בלדוט לא השתלב מקצועית, הוצע לו לפרוש ולשמש בתפקיד מקצועי". 3 ברזילאים ייבחנו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

בני יהודה הודיעה היום (ראשון) לאסי בלדוט, אביעד בורלא, מיקי סירושטיין ואמיר כהן כי הם צריכים לחפש קבוצה חדשה. הזעזוע אצל הכתומים הגיע לאחר ההפסד הראשון אמש בליגה להפועל חיפה, נקודה בודדת ושני משחקים ללא ניצחון בהם הציגו השחקנים יכולת דלה.

בבני יהודה הגיבו על ההחלטה לשחרר את בלדוט: "אסי הוא שחקן מוערך, שתרם רבות למועדון בני יהודה במשך השנים בהן שיחק, הן ביכולתיו המקצועיות והן באופיו החיובי. בתחילת העונה הוצע לו לפרוש ולהשתלב בתפקיד מקצועי במועדון. לבקשתו של אסי, ניתנה לו ההזדמנות לנסות ולהשתלב מקצועיות בסגל הקבוצה. לצערנו אסי לא השתלב מקצועית בקבוצה, ושוחרר היום. דלתנו תמיד תהיה פתוחה בפני אסי להשתלב בעתיד בתפקיד מקצועי במועדון.החלטה זאת ניתנה בלב כבד שטובת המועדון וכמובן טובתו וכבודו של אסי לנגד עניינו".

עוד בנושא:
שחר הירש בדרך החוצה מהפועל רעננה: "נראה שלא אוכל להתקדם כאן"
אשדוד למכבי ת"א: כרטיסים ב-40 שקל. הצהובים: "ההצעה לא הוגנת"

שחקן בני יהודה אסי בלדוט. דרור עינב
בחוץ. בלדוט/דרור עינב

כבר אתמול בערב היה אפשר להרגיש את הלחץ אצל הכתומים. זה התחיל בהאשמות נגד אנטוניו מרשיץ' על "שביתה איטלקית" במהלך המשחק מול האדומים-שחורים מהכרמל כאשר התברר לקשר כי פאוק סלוניקי מעוניינת בו ולכן לטענת גורמים במועדון הקשר לא התאמץ במשחק ובעיקר במחצית הראשונה. חשוב לציין, אחרי בירור הנושא, כי פאוק לא מעוניינת במרשיץ' והפרסומים על העברת סרט הקפטן לשחקן אחר בקבוצה, אינם נכונים. בבני יהודה בכל מקרה החליטו להעמיד את השחקן לדין והוא צפוי להיקנס.

לאחר סיפור מרשיץ', בבני יהודה חיפשו לבצע זעזוע בקבוצה והודיעו לארבעת השחקנים כי הם משוחררים ולא נמצאים בתכניות המקצועיות. שוב הכתומים החליטו לשחרר עוד סמל של המועדון, אסי בלדוט, ושוב הדבר לא עבר בשקט: "אין לאף אחד מושג מה יהיה פה עוד שבוע", אמר אחד השחקנים. "כל יום מתקבלות החלטות אחרות. מחתימים שחקנים ומשחררים אותם בלי למצמץ. לא ברור איך כל יום זורקים סמל אחר של הקבוצה בלי לחשוב לרגע. יש פה בלגן ואם מישהו עם ניסיון לא יגיע למערכת הזו, כנראה שתהיה עונה קשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיקי סירושטיין שחקן בני יהודה לפני בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שני מחזורים הספיקו. סירושטיין/ברני ארדוב

לצד זה, עוד שחקנים רוצים לעזוב את המועדון. "כל יום הצוות המקצועי מחליט על הרכב אחר. לא פלא ששחקנים מתים לעזוב", הוסיף אותו שחקן. בבני יהודה טענו היום כי במקום השחקנים ששוחררו יגיעו שחקנים אחרים על מנת לחזק את הסגל וזה יקרה עוד לפני סגירת חלון ההעברות. מחר אמורים להגיע לקבוצה שלושה ברזילאים להתרשמות. מאורו גבריאל, מתיאוס לימה וגבריאל ארודה. שלושתם שחקנים צעירים מהסגל של בוטאפוגו, אם ירשימו יוחתמו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully