וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרס לערן זהבי: "פיו פיו הוא סמל לשלום"

הכדורגלן קיבל כבוד מהנשיא לשעבר, מונה ל'שגריר שלום בספורט' במרכז פרס והשתתף באימון ראווה עם עשרות ילדים ישראלים ופלסטינאים. כוכב גוואנגז'ו R&F אמר: "כבוד ומחויבות, עלינו לשמש דוגמא לצעירים"

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

ערן זהבי התארח היום (ראשון) במרכז פרס לשלום, ובטקס חגיגי קיבל את מינויו כ'שגריר שלום בספורט' על ידי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר, שמעון פרס. במהלך הטקס, בו השתתף גם שגריר סין בישראל, ג'אן יונג-סין, הושק פרויקט 'שווים', לאיסוף תרומות לנזקקים לערב ראש השנה, אותו מוביל זהבי. כוכב גוואנגז'ו R&F השתתף גם באימון ראווה עם עשרות ילדים ישראלים ופלסטינאים.

פרס אמר לשחקן: "מאז ומתמיד היית מחנך ודוגמא למופת לילדי ישראל בשאיפתך לסובלנות ושלום, על המגרש ומחוצה לו. בזכותך מערכת היחסים בין ישראל לסין מצוינת ומגיע לך על כך כל הכבוד. אתה עושה עבודה נהדרת והכדורגל זו דרך לקידום השלום והחינוך. סימן ההיכר שלך הוא 'פיו פיו', מעתה תוסיף לו את המילה 'חו-פינג' - שלום בסינית. תמשיך לחנך ילדים ישראלים, פלסטינאים וסינים כאחד, לשחק יחד לטובת השלום והסובלנות".

זהבי עצמו אמר: "אני מתרגש מאוד להיות שגריר של שלום מטעם מרכז פרס לשלום וחדשנות. מהיום אני מייצג לא רק את עצמי אלא את כל מדינת ישראל. זו זכות וכבוד עבורי, יש לי מחויבות גדולה על הכתפיים ואני מתכוון לעמוד בה. שחקני כדורגל צריכים להוות דוגמא עבור צעירים, עלינו להבהיר כי לא משנה מהיכן הגעת, לכל אחד יש מקום על מגרש הכדורגל".

שגריר סין בישראל, ג'אן יונג-סין, אמר: "שלום וסובלנות זו הדרך לקידום היחסים, אין דרך טובה יותר לקדם זאת מאשר דרך הכדורגל. ערן, עבורי אתה מסמל את הצעד הבא ביחסים בין ישראל לסין, שהינם בשיאם. אני מאחל לך הצלחה רבה על המגרש".

עוד בנושא:

בסין שוב מתמוגגים מערן זהבי: "הוא שובר את הליגה, אין כמוהו"
ערן זהבי: "האווירה השפיעה עליי, לכן הורדתי את החולצה"

הכדורגלן ערן זהבי. יוסף אבי יאיר אנגל, מערכת וואלה! NEWS
הכדורגלן ערן זהבי/מערכת וואלה! NEWS, יוסף אבי יאיר אנגל
ערן זהבי עם שמעון פרס עם ג'אן יונג סין. אבי כהן
ערן זהבי עם שמעון פרס עם ג'אן יונג סין/אבי כהן
ערן זהבי עם שמעון פרס עם ג'אן יונג סין. אבי כהן
ערן זהבי עם שמעון פרס עם ג'אן יונג סין/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully