וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הפועל תל אביב קפצה מעל הפופיק, עכשיו רואים את ההשלכות"

המאמן מקווה כי האדומים ייצאו לדרך חדשה: "חייבים לדעת לשמור על התקציב. המהלך שכבירי עשה גאוני", ובמקביל מחפש חיזוק להתקפה. השחקנים אופטימיים: "אין אחת שלא תתקשה נגדנו העונה"

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב סיימה אמש (שבת) ב-0:0 עם האלופה הפועל באר שבע, אבל למרות הנקודה והיכולת הלא רעה, בקבוצה מודאגים מכך שלא כבשו כבר חמישה משחקים ברציפות. "אני יודע בדיוק מה הבעיות שלנו בחלק התקפי. אין לנו הצטרפות מהקו השני. ניקוליץ' וגורובסוב אמורים לעשות זאת ואני מתכוון לעבוד על זה", אמר אלי גוטמן בסיום.

האדומים מצאו גם סיבות להיות אופטימיים. "יש לנו קבוצה חזקה ואנחנו עומדים טוב על המגרש", אמר אחד השחקנים. "אנחנו חייבים להשתפר בחלק האחרון ואז הפועל תחזור להיות פקטור משמעותי בליגה. לאף קבוצה לא יהיה קל נגדנו העונה".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב והפועל באר שבע נפרדו בתיקו 0:0
אלי גוטמן פרגן לשחקניו על "משחק טקטי מרשים"

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
מודאג. גוטמן/יותם רונן

גוטמן רמז בסיום כי ינסה להתחזק בעוד שחקני התקפה עד תום מועד ההעברות. החלוץ האנגולי דולי מנגה כבר סיכם את תנאיו והוא צפוי ככל הנראה להצטרף רשמית השבוע. מנגה יחתום על חוזה עד סוף העונה כשלקבוצה תהיה אופציה לסיים את התקשרות איתו כבר בינואר הקרוב. הסיבה היחידה שעדיין לא הצטרף באופן רשמי היא כי הפועל תל אביב עדיין מנסה למצוא שחקן אחר על המשבצת הזו, אך לאור בעיות התקציב הוא עשוי לחתום בזכות העובדה שהוא אמור להרוויח סכומים זעומים.

"אנחנו מועדון שחייב לדעת לשמור על התקציב שלו", הוסיף גוטמן בנושא הרכש. "במשך שנים במועדון הזה קפצו מעל הפופיק ועשו מהלכים שאת התוצאות שלהם אנחנו רואים עכשיו. המהלך שעושה אמיר כבירי היום הוא מבחינתי מהלך גאוני. כולי תקווה שאנחנו בתחילת דרך. והייעוד שלי עם הקבוצה הוא להתחיל מלמטה ובעזרת השם לסיים למעלה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully