וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן מתעקש: "חאמס רודריגס יישאר בריאל מדריד, אני בונה עליו"

למרות הספסול המתמשך, מאמן הבלאנקוס נחוש להשאיר את הקולומביאני וגם השחקנים מנסים לשכנעו לא לעזוב. ריאל דרשה מרונאלדו לא לשחק בנבחרת. גריזמן: "בקצב הזה ניאבק על ירידה"

one

ריאל מדריד עדיין מושלמת. הבלאנקוס גברו אמש (שבת) 1:2 על סלטה ויגו והשיגו נקודה שישית משש אפשריות בפתיחת העונה, למרות יכולה לא מרשימה. החבורה של זינדין זידאן הסתדרה התקפית ללא כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה הפצועים, אלברו מוראטה (60) וטוני קרוס (82) כבשו, אבל מי ששוב עשה כותרות הוא דווקא חאמס רודריגס, שנכנס כמחליף בדקה ה-70 במקום לוקה מודריץ' ורשם את מה שעלול להיות משחקו האחרון בקבוצה.

בימים האחרונים דווח שוב ושוב על רצונו של הקולומביאני לעזוב, בין היתר לצ'לסי, ארסנל ויובנטוס שחושקות בו, אולם זינדין זידאן מתעקש. "אני רואה ממנו דברים טובים. הוא שיחק טוב, הוא תורם הרבה וכן, הוא הולך להישאר שחקן ריאל מדריד", אמר המאמן שמאז מינויו למאמן העניק פחות ופחות דקות לרודריגס והפך אותו לשחקן משני. "זה לא קל להיכנס למשחק ב-1:1 ולעשות את ההבדל. חאמס שיפר אותנו מהרגע שנכנס, הוא לקח את הצ'אנס שלו בשתי ידיים ונתן לנו אקסטרה".

צפו: 1:2 דרמטי לריאל מדריד על סלטה, עוד תיקו מביך לאתלטיקו

חאמס רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
לא מרוצה. רודריגס/GettyImages

זידאן הודה ש"אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. היכולת שלנו עדיין לא משביעת רצון, אבל אני מרוצה מהשורה התחתונה. אין משחקים קלים בספרד. אני חייב להודות שהופתעתי מהרמה של סלטה, בעיקר מבחינה הגנתית".

גם שחקני ריאל מצדדים בהישארותו של חאמס, לפחות כלפי חוץ. לוקאס ואסקס אמר אמש ש"כל שחקן שעוזב הוא הפסד גדול עבור ריאל, בטח כשמדובר בשחקן כמו חאמס. אני לא חושב שזה היה משחקו האחרון בקבוצה, אבל נראה מה יקרה". דני קרבחאל הוסיף: "אני מקווה מאוד שחאמס יישאר. הוא חיוני עבורנו והוא שווה הרבה מאוד גולים בעונה".

הבלאנקוס עסוקים במקביל גם בסוגייה אחרת, והיא כשירותו של כריסטיאנו רונאלדו. באופן מפתיע למדי, הפורטוגלי שנפצע בגמר היורו ופספס את תקופת ההכנה לעונה לא זומן אמש לסגל המורחב של הסלסאו לקראת המשחקים מול גיברלטר ושוויץ. מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס טען שמדובר בהחלטה יזומה שלו, אולם בספרד דיווחו כי ריאל היא זו שדרשה מרונאלדו שלא לשחק בצמד המשחקים כדי להוריד מהעומס שיש עליו.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדירד מול לגאנס. GettyImages
אתלטיקו תיאבק על הירידה? גריזמן/GettyImages

בצד השני של העיר מודאגים הרבה יותר. אתלטיקו סיימה ב-0:0 מאכזב עם לגאנס ונותרה עם שתי נקודות בלבד אחרי שני מחזורים, מה שחילץ מאנטואן גריזמן את האמירה הנחרצת הבאה: "אם נמשיך ככה נילחם על הירידה". גריזמן הוסיף ש"אנחנו כועסים מאוד, צריך להתעורר מהר כי אחרת העניינים ייצאו מכלל שליטה. אנחנו חייבים לחזור להיות עצמנו".

דייגו סימאונה הגיב לדבריו של גריזמן ואמר ש"אני מכבד את הדעה שלו, אבל לא מסכים איתה. יצרנו מצבים, אבל לא היינו מדויקים ליד השער. סגרו אותנו טוב יחסית".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר ה-0:0 של אתלטיקו מול לגאנס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully