וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תנסה לצרף שלושה שחקנים, רועי שוקרני על הכוונת

28.8.2016 / 7:55

למרות הניצחון על מכבי חיפה, בקבוצה מחפשים חיזוק וקשר קרית שמונה עשוי להגיע בהשאלה. גורסקי לא יועבר בבקרה עד שיקבל אזרחות, מאמצים לצירוף גדיר. שחקנים בקבוצה זעמו: "לא נתנו לנו להכנס לחדרי ההלבשה"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

בני סכנין חגגה אתמול את הניצחון על מכבי חיפה, כאשר במועדון היו מרוצים מאוד מהמשמעת הטקטית ומהמחוייבות של השחקנים. מי שזכה למרבית המחמאות היה ז'אורז'יניו, ששוב הוכיח שהוא אחד השחקנים הבולטים בליגה. הקבוצה תציע לשחקן להאריך את חוזהו, אך גם להם ברור שאם עד סוף מועד ההעברות הוא לא ימכר, סיכוי סביר שיעדיף לא לחתום על חוזה חדש ולהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית. בנוסף, במועדון יבדקו פעם נוספת את האפשרות לצרף את מוחמד גדיר מהפועל באר שבע. בסכנין מודעים לכך שהשחקן עדיין אינו כשיר, אך אם יבינו כי הוא על סף חזרה לכושר מלא, ינסו לצרפו לקבוצה.

מלבד ז'אורז'יניו, גם יתר השחקנים זכו למחמאות מהמאמן יוסי אבוקסיס ומאנשי ההנהלה של הקבוצה על היכולת והמחוייבות שהציגו: "בשני המשחקים הוכחנו שאנחנו עדיין קבוצה טובה מאוד, למרות שהרבה אנשים אמרו שנחלשנו. אנחנו לא באופוריה, אבל יש פה קבוצה חזקה", אמר שחקן במועדון.

בסיום המשחק נרשמה תקרית לא נעימה כאשר שחקנים מהקבוצה שלא נכללו בסגל, ירדו לכר הדשא וניסו להיכנס לחדרי ההלבשה, אך כניסתם נמנעה בשל הראיונות שנעשו במקום. אותם שחקנים טענו שבזמן שלהם לא נתנו להיכנס, שחקני מכבי חיפה נכנסו ויצאו כאוות נפשם, מה שגרר זעם גדול: "שחקני חיפה נכנסו ויצאו לחדרי ההלבשה ולנו לא אישרו", אמר אחד משחקני הקבוצה. בסופו של דבר, סידרו אנשי ההנהלה של סכנין את העניין והשחקנים נכנסו לחדרי ההלבשה.

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את מכבי חיפה
מכבי חיפה זועמת על צוות השיפוט, מולנסטיין עדיין מחפש חיזוק

שחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. יוסי ציפקיס
יאריך חוזה? ז'אורז'יניו/יוסי ציפקיס

למרות הניצחון והשמחה במועדון, בצוות המקצועי דורשים לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים נוספים. לוואלה! ספורט נודע שאחד השחקנים אותו מאוד רוצים בסכנין הוא רועי שוקרני מעירוני קרית שמונה. השחקן מבוקש גם על ידי הפועל רעננה, אך עשוי להגיע לסכנין שכבר גיששה בעניין. במועדון רוצים לשאול את שוקרני ובימים הקרובים ינסו לקדם את הנושא.

מי שעוד יצטרף לסגל הוא ג'ייסון גורסקי, שכבר חתם בקבוצה. השחקן לא היה אתמול (שבת) בסגל, ולוואלה! ספורט נודע שהעניין אינו מקצועי, אלא בעקבות העובדה שהשחקן עדיין לא עבר בבקרת התקציבים. במועדון לא יעבירו את הבלם בבקרה עד שיושלם תהליך האזרוח שלו, שמתעכב בשל העובדה שהקבוצה לא רוצה לרשום אותו על תקן זר, ומחכה להוצאת תעודת הזהות הישראלית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully