וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לגיה ורשה: "עוד לא ברור אם ניקוליץ' יעזוב, זה יתבהר בקרוב"

עדיין לא ברור אם החלוץ, שעל פי דיווחים מתקרב למכבי תל אביב, יעזוב את אלופת פולין. מאמנו: "אי אפשר להסתיר את זה שיש הצעות". האל סיטי ירדה ממנו והחתימה חלוץ אחר, גם אלאבס עלולה לוותר

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

ג'ורדי קרויף כבר הצהיר שתהיינה התפתחויות בנוגע לרכש "בימים הקרובים", וכעת נראה שמכבי תל אביב מתרכזת בעיקר בשם אחד: נמניה ניקוליץ', שעל פי דיווחים בתקשורת הזרה עשוי לחתום בקרוב בקבוצה תמורת שלושה מיליון יורו וחצי. באיטליה דווח שלשום (שישי) כי חלוץ נבחרת הונגריה בן ה-28, מלך שערי הליגה הפולנית בעונה החולפת (28 כיבושים) קרוב להשלים את מעברו לסגנית האלופה הישראלית, אבל מאמן קבוצתו, לגיה ורשה, צינן מעט את ההתלהבות אמש.

"עוד לא ברור אם ניקוליץ' יישאר או יעזוב. אני מאמין שבימים הקרובים זה יתבהר, אנחנו רוצים כבר לדעת מה קורה", אמר המאמן בסניק האסי. "אני לא יכול לפרט לגבי ההצעות שנמניה קיבל, אבל אי אפשר להסתיר את זה שהן קיימות".

עוד בנושא:
20:45, ספורט 2: מכבי תל אביב מתארחת אצל מ.ס אשדוד
קרויף: "הזמן לרישום שחקנים אוזל, יהיו התפתחויות בקרוב"

נמניה ניקוליץ' שחקן לגיה ורשה. GettyImages
לגיה עדיין לא מוותרת. ניקוליץ'/GettyImages

כך או כך, נראה שהאופציות של ניקוליץ' מחוץ לפולין הולכות ומתמעטות. האל סיטי, הקבוצה שהייתה הכי קרובה להחתימו, ירדה ממנו והחתימה את החלוץ ג'ונתן קודייה מחוף השנהב תמורת סכום שיא של כ-14 מיליון ליש"ט. גם אלאבס, שעל פי דיווחים התחרתה על שירותיו, עלולה "להסתפק" בחלוץ זול יותר מהליגה הספרדית.

ניקוליץ' (1.80), שנולד בסרביה לאב מקומי ואם הונגרייה, התאזרח בהונגריה בשנת 2013 לאחר שלא קיבל צ'אנסים בנבחרות סרביה השונות. את הפריצה שלו הוא עשה במדי וידאוטון, קבוצתו של פאולו סוזה לשעבר, במדיה כבש 87 שערים ב-149 הופעות במשך למש שנים. גם בלגיה, כאמור, הוא רשם עונה מוצלחת למדי בעונה החולפת בה כבש 28 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully