וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של מיהאי קורהוט: "הבנו שהוא הולך לחתום בהפועל באר שבע"

28.8.2016 / 6:33

בדברצן כבר נפרדים מהמגן בן ה-27, שאמור לנחות בימים הקרובים ולהשלים את מעברו לאלופה. בקבוצה הסתפקו בתיקו מול הפועל תל אביב, ויטור: "חשוב לא להפסיד במשחקים כאלה, ברור שיהיה עלינו עומס"

צילום ועריכה: יותם רונן

המגן ההונגרי מיהאי קורהוט מתקרב מאוד להפועל באר שבע. במועדון מעריכים שהמגן בן ה-27 יצטרף לקבוצה רשמית בימים הקרובים. אחד משחקני דברצן, קבוצתו של קורהוט, אמר לוואלה! ספורט: "הוא נמצא עם הנבחרת ולא איתנו, אבל גם אנחנו הבנו שייתכן מאוד שהוא יעזוב אותנו להפועל באר שבע".

קורהוט עשוי לנחות בארץ היום (ראשון) או לכל המאוחר בימים הקרובים כדי להשלים את העסקה לפני ביום רביעי בלילה, תום מועד ההעברות באירופה.

* ספרטה פראג, יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית, ניצחה 0:2 בחוץ בדרבי את דוקלה פראג מצמד של מרטין פרידק (58, 78).

עוד בנושא:
הפועל תל אביב והפועל באר שבע נפרדו בתיקו 0:0
בכר: "מצפים מעצמנו ליותר. זה לא מספיק בשביל לנצח"

קשר נבחרת פורטוגל ז'ואאו מריו מול בלם נבחרת הונגריה מיהאי קורהוט. GettyImages
הולך ומתקרב. קורהוט/GettyImages

בקבוצה התאכזבו אמנם מה-0:0 אמש (שבת) מול הפועל תל אביב אך הסתפקו בכך ששמרו על רשת נקייה. "ברור שנצטרך ללמוד לעבור מאירופה לליגה ולהתמודד עם העומס", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

"בשבילי זה ברור שלא יהיה קל לשחק בסמוך כל כך, כי לא שיחקתי כמה שבועות. בכל מקרה נצטרך להתרגל לשחק בעומס כזה", אמר הבלם מיגל ויטור. "אני מקווה שנמשיך לא לספוג שערים אבל זה לא רק בזכותי אלא בזכות כל הקבוצה. אי אפשר להפריד בין שחקני הגנה לשחקני התקפה. במחצית השנייה היינו טובים יותר והיו לנו הזדמנויות. אנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים, אבל לפעמים זה לא אפשרי ובשבילנו זה חשוב לדעת גם לא להפסיד".

ויטור התייחס גם להדחה ממוקדמות ליגת האלופות: "ברור שאנחנו מאוכזבים, היינו קרובים אבל עשינו היסטוריה ודברים יפים בשביל המועדון. אנחנו יכולים להיות גאים בהופעה שלנו. אני חושב שההגרלה של הליגה האירופית טובה עבורנו. אלו קבוצות טובות ומרגשות לשחק מולן. אנחנו נקווה שנוכל לקחת את המיטב מהמשחקים האלה. ברור שהייתי שמח לשחק מול פאוק כי זה נחמד לשחק מול האקסית, אבל אני מרוצה מההגרלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully