וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מצפים מעצמנו ליותר. ברור שזה לא מספיק בשביל לנצח"

מאמן הפועל באר שבע לא יצא מרוצה מהתיקו המאופס והמאכזב מול הפועל תל אביב: "במחצית הראשונה היינו צריכים להיות בפיגור בוודאות". אלי גוטמן: "אפשר לפרגן לשחקנים על משחק טקטי"

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב והפועל באר שבע נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0 חלש במסגרת המחזור השני של ליגת העל. האדומים של אלי גוטמן פתחו טוב, אבל נעלמו בהמשך וגם האלופה, עייפה כנראה מהגומלין מול סלטיק, גילתה כמה קשה לשלב בין שתי מסגרות ואיבדה נקודות ראשונות בליגה העונה, כבר בשלב מוקדם זה.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
רוצה לראות התקדמות. גוטמן/יותם רונן

מאמן באר שבע, ברק בכר, אמר: "אנחנו מצפים מעצמנו ליותר. נראינו יותר טוב במחצית השנייה, יותר שלטנו והגענו למצבים, אבל ברור שזה לא מספיק בשביל לנצח. ניסינו ונתנו הכל, נתקן את מה שצריך. שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת, שסוגרת. היה לנו קשה מאוד במחצית הראשונה. כולם יודעים שקשה לפצח את הקבוצות של גוטמן".

המאמן הוסיף: "לחצנו בסוף, רצינו לנצח, לא הלך אבל באמת שלא קרה כלום. בשנה שעברה היינו עם שני הפסדים אחרי חמישה מחזורים, כל איבוד נקודות משמעותי. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה, כי במחצית הראשונה היינו צריכים להיות בפיגור בוודאות. כל משחק חשוב, אירופה והליגה. נעשה רוטציות, מי ששיחק היום מספיק טוב בשביל לנצח את המשחק".

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, סיכם: "הייתי מאוד מרוצה במחצית הראשונה. ככל שהמשחק נמשך, באר שבע דחפו אותנו אחורה. אפשר לפרגן לשחקנים על משחק טקטי ולחימה. אני לא שבע רצון מכך שאנחנו לא מגיעים למצבים, בפרט לא במחצית השנייה. צריך לעבוד ואם אפשר, להביא עוד שחקן או שניים. בשני המשחקים בליגה ראינו שיש לנו תמרור אדום ביצירת מצבים, אבל היו דברים טובים. שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה בארץ, מבחינתי. אף אחד בהפועל תל אביב לא יוצר ציפיות. אנחנו רוצים להתקדם, אנחנו יודעים מאיפה הגענו ואיפה אנחנו נמצאים היום. יספק אותי לראות את הקבוצה מתקדמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יותם רונן
לא יכול להיות מרוצה. בכר/יותם רונן

מאור בוזגלו הסביר בסיום: "אני חושב שהפועל באר שבע לא יכולה להיות מרוצה מתיקו. המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד, התעלנו במחצית השנייה אבל לא הצלחנו לכבוש ולהכריע את המשחק. אני חושב שתיקו משקף. אני חושב שכל מה שיגידו נכון, אבל מהבחינה שלנו זה יהיה תירוץ. נצא לשבוע של פגרה, נאגור כוחות ונבוא כמו שצריך למשחק הבא בליגה. אני חושב שהסגל נבנה כדי להתמודד עם העומס הזה של שלושה משחקים בשבוע כדי להשיג את המטרות שלנו".

היעדרותו מסגל נבחרת ישראל: "זה מאכזב, אבל אני אשאר אוהד ואאחל להם בהצלחה".

אריאל הרוש הוסיף: "הייתה לנו הזדמנות להפתיע. בחלק מהמשחק הם היו טובים יותר, אבל לדעתי היינו איכותיים יותר לאורך המשחק. אנחנו עם הפנים קדימה, ואנחנו נשתפר ממשחק למשחק. נבנתה כאן קבוצה חדשה, אבל אנחנו סבלניים כי הולך להיות כאן משהו מאוד טוב. לקהל של הפועל תל אביב תמיד יש סבלנות, אנחנו נחזיר להם בהמשך. הייתה לנו קריסה מנטלית וגם היא קשורה לעייפות. יש לנו את אלי גוטמן ואנחנו סומכים עליו, בעזרת השם נשתפר. אלי מעניק לנו הרבה רוגע, ומסביר שאין לנו ממה לפחד".

סגל הנבחרת: "יש סגל שחקנים טוב מאוד בנבחרת ישראל. אם שחקנים היו בכושר יותר טוב הם היו מקבלים את הזימון. אני מתעסק ביכולת שלי, כולנו נהיה טובים יותר בהמשך. נראה הפועל תל אביב שונה אחרי הפגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully