וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "רק קבוצה אחת באה לשחק", אבוקסיס: "הראינו לב ענק"

27.8.2016 / 22:29

מאמן מכבי חיפה התאכזב מההפסד ומפסילת שערו של גוזלן: "לא הגיע לנו להפסיד", מאמן בני סכנין: "קרדיט ענק לשחקנים, שמח שז'אורז'יניו נשאר". כובש שער הניצחון: "היינו מאוד יעילים"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

אחרי שפתחה את העונה עם ניצחון על הפועל תל אביב, מכבי חיפה נכנעה הערב (שבת) לבני סכנין וסגרה עונה חמישית ברציפות עם הפסד במחזור השני של העונה. המאמן רנה מולנסטיין ושחקניו יצאו מאוכזבים בעיקר בשל ההרגשה שקופחו עם פסילה לא צודקת של שערו של שובן גוזלן וייצאו לפגרת הנבחרת עם שלוש נקודות. אחרי הפגרה מחכה לירוקים משחק מול בני יהודה. קבוצתו של יוסי אבוקסיס צברה כבר ארבע נקודות ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ קשה בטרנר מול הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הפסידה 1:0 בחוץ מול בני סכנין

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה (במרכז). ניב אהרונסון
"לא אמרתי שנזכה באליפות". מולנסטיין/ניב אהרונסון

"אני לא רואה הרבה הבדל מהמשחק הקודם", אמר רנה מולנסטיין בסיום המשחק, "חוץ מזה שבשבוע שעבר ניצחנו והשבוע לא. הייתה רק קבוצה אחת ששיחקה כדורגל ואחת עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. פסלו לנו שער שנראה היה לי חוקי, אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד.

"השחקנים עשו כל מה שהם יכולים. לא אמרתי שנזכה באליפות, אלא שמועדון כמו מכבי חיפה חייב לשאוף לזכות באליפות, אני מקווה שנלמד מזה ונשתפר. בחרתי בהרכב שלדעתי היה יכול לנצח את המשחק".

רועי קהת: "בכדורגל יש טעויות, חבל שפסלנו לנו שער. אנחנו נעבוד על זה ונתרגם את השליטה שלנו לשערים. באנו מוכנים, רצינו לנצח את המשחק מהדקה הראשונה. הדברים פחות הלכנו עבורנו, שלטנו במשחק אבל לא ניצלנו את המצבים. אנחנו מעריכים את הקהל, זה לא מובן מאליו. העידוד שלהם מחזק אותנו להמשיך קדימה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
"יהיה קשה להגיע לפלייאוך העליון". אבוקסיס/ניב אהרונסון

"דווקא בגלל שניצחנו אגיד את זה", פתח את דבריו יוסי אבוקסיס, "אנחנו מאוד קצרים בסגל, אפילו לא היו לנו 18 שחקנים להלביש. השחקנים שיחקו עם לב גדול, גם אלה שלא בכושר של מאה אחוז סיימו 90 דקות. מגיע קרדיט מאוד גדול לשחקנים. זה מעצים את ההישג שלהם, הם נתנו מאמץ אדיר ואני יודע להעריך את זה. קיבלנו הגרלה מאוד קשה לליגה.

"אמרתי לשחקנים שמכבי חיפה קבוצה גדולה אבל אם נבוא מוכנים ונדע לצופף ולצאת למתפרצות יהיה בסדר, וזה מה שעשינו. אחרי שלקחו לנו את פיראס ושלומי אזולאי אני שמח שלא לקחו גם את ז'אורז'יניו ושהוא פתח עם שני שערים. חוץ מהיכולת אני רואה גם את העבודה הטקטית שלו ואני מאוד מעריך את זה. המטרה בעונה שעברה לא הייתה פלייאוף עליון, העונה הפועל תל אביב, קרית שמונה ומכבי חיפה יותר טובות ויהיה יותר קשה להגיע לשם".

מבקיע שער הניצחון ז'אורז'יניו: "מכבי חיפה היא קבוצה חזקה, אבל היינו מאוד יעילים. פתחתי את העונה טוב, אבל זו העבודה שלי. אני צריך להבקיע גולים ולבשל שערים, זה מה שאני צריך לעשות. אנשים מדברים, אבל הראש שלי הוא בבני סכנין. נחכה ונראה מה יהיה בעתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully