וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיק בילבאו

האלופה עדיין מושלמת בליגה הספרדית והיא חזרה אל המקום הראשון אחרי הקרב בסאן מאמס. ראקיטיץ' (21) הכריע בנגיחה, החמצות גדולות למסי, סוארס וטוראן. 0:0 בין ויאריאל וסביליה

one

המחזור השני בליגה הספרדית הסתיים הערב (ראשון) עם החזרה של ברצלונה אל המקום הראשון בטבלה והיא מושלמת כמו ריאל מדריד ולאס פלמאס. אחרי הניצחון של אלופת אירופה אמש, האלופה צלחה את המפגש אצל אתלטיק בילבאו עם 0:1 יקר בסאן מאמס החדש. מוקדם יותר, אלאבס וספורטינג חיחון נפרדו ב-0:0 מאכזב, החגיגה של המחזור הגיעה מלאס פלמאס, שמחצה 1:5 את גרנאדה, עדיין ללא עומר אצילי. ויאריאל וסביליה נעלו את המחזור עם 0:0 לפני פגרת הנבחרות.

חלוץ ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
לא מפסיק לחגוג. מסי/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 1:0

האלופה עם ניצחון שני העונה בליגה, ושני ברציפות בסאן מאמס אחרי ה-0:1 על הבאסקים בעונה הקודמת. ברצלונה פתחה בצורה טובה ללא יספר סילסן, שנותר מחוץ לסגל. לואיס אנריקה חגג את ניצחונו ה-100 במשחקו הרשמי ה-126 על הקווים של ברצלונה כאשר ליאונל מסי רשם הופעה 350 במדי הקאטלונים, שוב עם סרט הקפטן בהיעדרו של אנדרס אינייסטה. על השער היה אחראי הפעם איבן ראקיטיץ', שעם נגיחה מושלמת בדקה ה-21, הכריע עם הראשון שלו העונה. בילבאו התקשתה להגיע למצבי הבקעה כאשר רק החמצות של מסי, ארדה טוראן ולואיס סוארס, עם הגדולה מכולן, מנעו מהם שערים נוספים. האחרון נעצר אחרי 16 המשחקים האחרונים בהם כבש וסיפק החמצת ענק מול שער חשוף. ראפיניה, זוכה מדליית הזהב בריו, חזר לסגל ועלה כמחליף בדקה ה-84.

דקה 5: שער של ארדה נפסל בטענת נבדל גבולית. סוארס מצא את הטורקי הרחבה, שהרשית. הקוון טען כי ארדה היה מעבר לקו.

דקה 9: נגיעת יד של אומטיטי זיכתה אותו בצהוב מוקדם, הפתיחה שייכת לאלופה, שמניעה את הכדור בצורה טובה אך עדיין לא יצרה מצבי הבקעה.

גול! דקה 21: התקפת מעבר משורטטת של האלופה הסתיימה בשער של ראקיטיץ'. ארדה נותר פנוי באגף השמאלי, מצא עם כדור מדוד את הקרואטי, והוא נגח בצורה מושלמת לחיבורים. 0:1 לברצלונה

דקה 34: התקפה טובה מהאגף הימני הסתיימה בהחמצה גדולה של דניס סוארס. הקשר בעט מחמישה מטרים היישר לידיים של גורקה איראיסוס.

דקה 54: החמצה של מסי. הפרעוש קיבל כדור על סף הרחבה, השתחרר ובעט רק סמוך לקורה.

דקה 58: סוארס היה קרוב לשני. ראקיטיץ' הרים כדור חד לרחבה, החלוץ ירה מהאוויר פגז שפספס את הקורה של בילבאו.

דקה 66: אדוריץ נותר לא מכוסה, ועם בעיטה חדה היה קרוב להכניע את טר סטגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חלוץ ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
משחקו ה-350. מסי/רויטרס

ויאריאל - סביליה 0:0

סביליה נרגעה לאחר ה-4:6 המטורף על אספניול במחזור הקודם. הקבוצה של חורחה סמפאולי אמנם פתחה פעם נוספת במערך התקפי והרפתקני, אך בניגוד למשחק הקודם, לא הצליחה למצוא את הרשת. מנגד, יריבתה עדיין ללא ניצחון בליגה אחרי ה-1:1 במשחק הראשון של העונה מול גרנאדה.

צפו בתקציר

משחקים נוספים

לאס פלמאס - גרנאדה 1:5

צפו בתקציר

אחרי החגיגה על ולנסיה במסטאייה, הקבוצה מהאיים הקנריים המשיכה לחגוג גם בביתה על הקבוצה של פאקו חמס, ללא עומר אצילי. נאביל אל זאהר (23 ו-69), קווין פרינס בואטנג שהקדיש את השער בצורה מרגשת לקורבנות רעידת האדמה באיטליה (52), מומו (73) וסרחיו אראוחו (86) הרשיתו עבור המארחת. ז'רמי בוגה (45) רק איזן זמנית עבור האורחת, שנותרה עם נקודה אחת אחרי 180 דקות בליגה הספרדית.

אלאבס - ספורטינג חיחון 0:0

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully