וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: "בן זקן רוצה שהקבוצה תיהנה מאוחנה לפני שיימכר"

27.8.2016 / 15:15

הקשר אמור לפתוח נגד מכבי תל אביב (ראשון, 21:00, ספ'2), כאשר הבעלים הבהיר כי הוא מעדיף שייצא לאירופה רק בעונה הבאה. בן זקן יצטרך להכריע לגבי ההצעה מגנט עד רביעי בלילה

מיכאל אוחנה מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
קודם עונה טובה בליגת העל, ואז אירופה. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

מיכאל אוחנה ששמו נקשר עם מעבר אפשרי לגנט הבלגית, אמור לפתוח מחר (ראשון, 21:00, ספורט2) בהרכב מ.ס. אשדוד מול מכבי תל אביב וזאת למרות שחזר לאימוני הקבוצה ביום חמישי האחרון אחרי מחנה קצר של הנבחרת האולימפית, כשהוא סובל מכאבים בכף רגלו.

ג'קי בן זקן הבהיר לאוחנה ולסוכנו דודו דהאן כי הוא לא חושב שהקיץ זה הזמן הנכון עבור אוחנה לפרוש כנפיים ולצאת לאירופה מאחר שהוא אפילו לא סיים עדיין את שירותו הצבאי ומכיוון שטרם נתן עונה מלאה ואיכותית בליגת העל. כמו במקרה ניר ביטון, בן זקן רוצה למכור את אוחנה לקבוצה באירופה רק אחרי שהוא ייתן לפחות עונה אחת טובה עבור אשדוד. בכל מקרה, אחרי המשחק מחר יוותרו שלושה ימים להעברות באירופה ואם עדיין תעמוד על הפרק ההצעה מגנט, בן זקן יצטרך למסור את החלטתו הסופית בעניין.

"צריך להעריך את ג'קי על כך שהוא לא רץ למכור את מיכאל לגנט", אמרו בסביבתו של בן זקן בסוף השבוע. "הוא יכול לקחת 1.5 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית עבור שחקן שעדיין לא הוכיח שהוא באמת תואם את הפוטנציאל שלו. אבל ג'קי רוצה שאשדוד תיהנה ממנו בעונה הקרובה וזה כרגע יותר חשוב מהכסף שיכנס". כאמור, למרות העמדה הנחושה שהציג בן זקן, אין לסתום את הגולל על האפשרות שבכל זאת, תירשם התפתחות בנושא עד יום רביעי.

אשדוד נערכת למשחק מול מכבי תל אביב בציפייה לראות 3,000 מקומיים ביציעים. ההודעות של אוהדי מכבי תל אביב כי יחרימו את המשחק בגלל מחירי הכרטיסים לא מעניינות את בן זקן שלא מתכוון להעמיד את מחיר הכרטיסים על סכום אחיד של 50 שקל.

הרחקתו של המגן השמאלי קרלו ברושיץ' ופציעתו של המגן הוותיק אדיר טובול, יחייבו את רוני אוואט להציב שחקן אחר בתפקיד. ההתלבטות היא בין סטס גולדברג לחאתם עבד אלחמיד. האחרון יפתח בוודאות, אבל לא ברור עדיין באיזו עמדה. אם יועדף אלחמיד דווקא כמגן שמאלי ולא בקישור האחורי, ישחק משה אוחיון במרכז השדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully