וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דג'וקוביץ' פותח מול ינוביץ', עשוי לפגוש את נדאל בחצי הגמר

המדורג מספר אחת והאלוף המכהן ישחק מול הפולני בסיבוב הראשון ונמצא באותו חצי עם נדאל, ראוניץ' וצ'יליץ'. מארי מול רוסול. סלע נגד קואבס. נשים: סיבוב ראשון קשה לסרינה, קרבר - הרצוג

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם פלביה פנטה טניסאית עבר איטלקייה. GettyImages
אלופי השנה שעברה. דג'וקוביץ' ופנטה/GettyImages

הגרלת אליפות ארצות הברית הפתוחה 2016, הגרסה ה-136 של טורניר הגרנד סלאם האחרון של השנה, התקיימה היום (שישי) והולידה כמה משחקים מעניינים מאוד אצל הגברים והנשים.

המדורג מספר אחת בעולם והאלוף המכהן נובאק דג'וקוביץ' יפתח את ההופעות שלו בטורניר מול ייז'י ינוביץ' הפולני כשבצד ההגרלה שלו נמצאים מארין צ'יליץ' (7), ג'ק סוק, קווין אנדרסון, ג'ו ווילפריד צונגה, רישאר גאסקה, ג'ון איזנר ומרטין קליז'אן. בחצי הגמר הוא עשוי לפגוש את רפאל נדאל (4) או את מילוש ראוניץ' (5), שני המדורגים הבכירים ביותר בצד התחתון של ההגרלה בצד שלו.

אנדי מארי, המדורג שני בעולם ובטורניר, יפתח מול לוקאש רוסול הצ'כי כשהמדורג הבכיר ביותר בצד שלו בהגרלה הוא קיי נישיקורי היפני (6), שהגיע לגמר ב-2014. נישיקורי יפתח מול בנימין בקר הגרמני הוותיק. סטן ואוורינקה, המדורג שלישי, יפתח מול פרננדו ורדסקו הספרדי. בצד ההגרלה של השוויצרי נמצא דומיניק תים (8) שיפתח מול ג'ון מילמן. חואן מרטין דל פוטרו, אולי השחקן המסקרן ביותר בטורניר, קיבל כרטיס חופשי למרות הדירוג הנמוך שלו. הארגנטינאי, שזכה ב-2009 בטורניר, יפתח בדרבי מול דייגו שוורצמן. אם יעבור, הוא עשוי לפגוש את סטיב ג'ונסון האמריקאי (19).

דודי סלע, המדורג 80 בעולם, יהיה הנציג היחיד של ישראל בהגרלה הראשית. הישראלי יפתח עם משחק לא פשוט בסיבוב הראשון מול פאבלו קואבס האורוגוואי, המדורג 20 בעולם. קואבס בן ה-30 הוא משחקני החימר הטובים בעולם, אבל גם במפגשים שהיו לו מול סלע עד כה הוא הסתדר היטב ולא על חימר. למעשה זהו שחזור של הסיבוב הראשון מאליפות ארצות הברית בשנה שעברה, אז ניצח קואבס 2:6, 6:3, 4:6, 1:6. הוא ניצח את סלע גם על דשא בשנה שעברה בנוטינגהאם, 5:7, 4:6.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
משחק פתיחה לא פשוט. סרינה וויליאמס/רויטרס

אצל הנשים קיבלה סרינה וויליאמס הגרלה לא נוחה בכלל. המדורגת מספר אחת בעולם, שעלולה לאבד את הבכורה בדירוג העולמי, תפתח מול קטיה מקארובה. הרוסייה, שמדורגת 30 בעולם, הגיעה לפני שנתיים עד חצי הגמר בניו יורק וגם הפעם תגיע מעודדת אחרי שזכתה במדליית הזהב בריו בזוגות. סימונה האלפ הרומנייה (5) נמצאת ברבע של סרינה. אגניישקה רדוואנסקה, המדורגת רביעית, תפתח מול יריבה מהמוקדמות, ונוס וויליאמס (6) נגד קטיה קוזלובה האוקראינית והשתיים עשויות להיפגש ברבע הגמר ולהצטלב עם סרינה בחצי.

אנג'ליק קרבר הגרמנייה, המדורגת שנייה בעולם, תפתח מול פולונה הרצוג הסלובנית. ברבע שלה נמצאת פינליסטית השנה שעברה רוברטה וינצ'י, שמדורגת שביעית. מדיסון קיז האמריקאית, שמדורגת שמינית, תשחק מול אליסון ריסק, ועשויה לפגוש את קרבר בחצי הגמר אם השתיים אכן יגיעו עד שם. גרבינייה מוגורסה הספרדייה (3 בטורניר) תפתח נגד יריבה מהמוקדמות ועשויה לשחק מול קיז ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully