וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לירושלים, ליאור אליהו: "אמארה הפתיע אותי לטובה"

26.8.2016 / 14:28

כאלף אוהדים נלהבים הגיעו לאימון הפתיחה של האדומים, חלקם ירדו לפרקט והקיפו את הכוכב, שהצטלם עימם. אליהו הודה: "חששתי לגביו, הוא מגיע לפני כולם, עובד קשה ומאוד חיובי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

הפועל ירושלים ערכה היום (שישי) את אימון הפתיחה החגיגי שלה לעונת 2016/17 במלחה, אולמה הקודם של הקבוצה. לפני תחילתו השתרך תור ארוך של כאלף אוהדים מחוץ לאולם, וכשזכו להיכנס שרו בקול גדול שירי עידוד לשחקני סגנית האלופה, בפרט לאמארה סטודמאייר, שהוקף בדגלים. הכוכב החדש ניגש לאוהדים מספר פעמים, לחץ את ידיהם והצטלם עימם בסבלנות. שחקן מעניין אשר עלה מהנוער ונכלל בסגל הבוגר הוא בר שפע בנו של שחקן העבר במועדון, דורון שפע.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ניב אהרונסון
עניין רב סביבו. אמארה עם האוהדים/ניב אהרונסון
אוהדי הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
הגיעו בהמוניהם. אוהדי ירושלים/ניב אהרונסון

ליאור אליהו אמר באימון: "זה שבוע מאוד מיוחד לקבוצה הזאת, זו סוג של קבוצה חדשה כמעט לחלוטין. אנחנו מנסים לעזור לזרים שיבינו כמה שיותר את הליגה כאן, ומי שמכיר גם עוזר לאמארה, אנחנו כאן בשביל זה. הוא מטפל בעצמו, מתאמן בצורה מקצועית, באופן אישי חששתי לגביו - אם הוא יגיע לאימונים, כן יעבוד, לא יעבוד, הוא הפתיע אותי לטובה בגישה שלו. הוא מגיע לפני כולם, עובד קשה, מאוד חיובי ועובד בצורה מקצועית מאוד".

קרטיס ג'רלס הוסיף: "זו אווירה מדהימה כאן, היו לי כבר אימונים עם אוהדים אבל לא באווירה חמה כזאת ביום הראשון, זה מוכיח לאיזו תמיכה ענקית נזכה העונה. ויף לחשוב שיתמכו בנו כך. אני יכול להבטיח שנעשה הכל להשיג תוצאות וניצחנות בצורה הכי טובה, נתאמן כמה שיותר קשה, את זה אני יכול להבטיח".

שחקן הפועל ירושלים טראוויס פיטרסון. ניב אהרונסון
מתרגל לאווירה החמה. פיטרסון/ניב אהרונסון

ג'רום דייסון: "זה מרגש מאוד להיות שוב בירושלים אחרי ששיחקתי כאן בחולו., ירושלים היא קבוצה גדולה, שזכתה באליפות. המטרות שלנו? להיות כמה שיותר תחרותייים, להשיג ניצחנות, להתמודד כמו שצריך באירופה ולנצח בליגה הישראלית. אנחנו רוצים לזכות בתארים, כי אנחנו קבוצה טובה. האוהדים כאן מאוד אנרגטיים ומציגים התלהבות, אווירה מחשמלת, זה מראה איזו עונה נהדרת איתם מצפה לנו".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני עם שחקניו. ניב אהרונסון
פיאניג'אני ושחקניו/ניב אהרונסון

מספרי החולצות החדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully