וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: מאט מור נעצר אאוט אחד לפני נו היטר

26.8.2016 / 9:55

בהופעה החמישית בלבד שלו במדי סן פרנסיסקו, הזורק היה קרוב להישג מרשים ב-0:4 על הדודג'רס, אך ספג חבטה עם שני אאוטים באינינג האחרון. הג'איינטס צימקו את הפער ב-NL מערב לשני משחקים. ב-AL מזרח, המרוץ ממשיך להיות משולש וצמוד

מאט מור עם באסטר פוזי סן פרנסיסקו ג'איינטס. AP
כל כך קרוב. באסטר פוזי מנחם את מור המבואס/AP

הסדרה הכי חמה בבייסבול בימים אלה מתרחשת בלוס אנג'לס והלילה (בין חמישי לשישי), היא קיבלה תוספת אש. מאט מור, במשחקו החמישי בלבד במדי סן פרנסיסקו, היה קרוב לרשום את הנו היטר הראשון של הקבוצה מול הדודג'רס מאז 1915, אז עוד קראו להם בכלל ברוקלין רובינס. הג'איינטס הפסידו את שני המשחקים הראשונים בסדרה, שהיא גם מאבק ישיר על ה-NL מערב והמשיכו בכושר האיום שלהם מאז פגרת האולסטאר, אבל הלילה מור היה ענק וכמעט הגיע אל הארץ המובטחת בניצחון 0:4, עד שקורי סיגר, עם שני אאוטים באינינג התשיעי, השיג את הסינגל שהציל את הדודג'רס לפחות מנו היטר, אם לא מהפסד. בעקבות הניצחון של הענקים, הם צמצמו את הפער שלהם מלוס אנג'לס לשני משחקים, כאשר לכל קבוצה נותרו עוד 35 משחקים בקופה.

בשאר החטיבה, עסקים כרגיל. הקאבס נחו הלילה, אחרי עוד שלושה ניצחונות רצופים והמאזן הנהדר שלהם כבר עומד על 45:81, מרחק 14 משחקים מסנט לואיס בצמרת בית המרכז. הם יבטיחו את מקומם בפלייאוף בשבועות הקרובים. במזרח, וושינגטון שולטת ללא עוררין ועם 53:74, היא רחוק שמונה משחקים ממיאמי, כך שאם לא יקרה משהו יוצא דופן, גם היא תהיה איתנו באוקטובר.

בצמד השני, הדרמה נמשכת ב-AL מזרח ונראה שהקבוצות החלו להתעייף מעט מהמרדף הפרוע. טורונטו הפסידה הלילה בפעם השנייה ברציפות בבית מול לוס אנג'לס איינג'לס, הפעם 6:3. בוסטון הפסידה אף היא בפעם השנייה ברצף, 2:1 אצל טמפה ביי. שתיהן עדיין צמודות בראש הבית עם מאזן 56:71. בולטימור, שהפסידה בעצמה הלילה, 4:0 בדרבי לוושינגטון, פספסה הזדמנות להשוות את מאזנה לזה של שתי המוליכות והיא במאזן 57:70 ובפיגור משחק אחד בלבד.

במרכז, קליבלנד קצת חורקת ופתאום, אחרי שלושה הפסדים רצופים, היא רואה את דטרויט במראה האחורית במרחק ארבעה משחקים וחצי בלבד. הטייגרס בכושר מצוין והלילה ניצחו 5:8 במינסוטה, ניצחונם הרביעי ברצף. גם האלופה קנזס סיטי, שאחרי תשעה ניצחונות רצופים נעצרה, חזרה לנצח הלילה, 2:5 במיאמי והיא רחוקה שישה משחקים וחצי מהאינדיאנס. במערב יותר שקט וטקסס, שהלילה חגגה עם 0:9 על קליבלנד, מובילה בשבעה משחקים וחצי על פני סיאטל ובשמונה וחצי על יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully