וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס עדיין מושלמת, 2:4 דרמטי לנאפולי על מילאן

חדירה (66) המשיך את פתיחת העונה המצוינת עם שער ב-0:1 על לאציו. מיליק וקאייחון להטו עם צמדים על הרוסונרי, שנותרו בעשרה שחקנים אחרי הרחקות של קוצ'קה וניאנג, שגם כבש. לפני המשחקים התקיימה דקת דומייה לזכר קורבנות רעידת האדמה באיטליה

שחקני יובנטוס לאציו בדקת דומיה לזכר קורבנות רעידת האדמה באיטליה. GettyImages
שחקני יובנטוס ולאציו בדקת הדומייה/GettyImages

המחזור השני בליגה בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם ניצחונה של האלופה יובנטוס 0:1 בחוץ על לאציו. מאוחר יותר, נאפולי חגגה עם 2:3 הפכפך על מילאן. לפני משחקי המחזור נערכת דקת דומייה לזכר קורבנות רעידת האדמה הקטלנית במרכז המדינה.

שחקני יובנטוס חוגגים שער. GettyImages
האלופה לא עוצרת/GettyImages

לאציו - יובנטוס 1:0

בפעם השנייה ברציפות, האלופה עבדה קשה ובפעם השנייה ברציפות, היא גם הצליחה לנצח ולשמור על מאזן מושלם. גונסאלו היגואין, שהגיע תמורת סכום עתק וכבש את שער הניצחון במחזור הפתיחה מול פיורנטינה, לא מצא הפעם את הרשת, אבל שניות ספורות לאחר שהוא נכנס, פאולו דיבאלה מצא את סמי חדירה ברחבה והגרמני, שפתח את העונה בכושר נהדר, הסתדר עם השומר שלו וכבש את השער היחיד במשחק. לאציו, שבמחזור הפתיחה רשמה 3:4 משוגע על אטאלנטה, לא הצליחה למצוא את השוויון. הניצחון האחרון של הנשרים בליגה על הגברת הזקנה היה ב-2003.

נאפולי - מילאן 2:4

מפגש מצוין בסאן פאולו העניק לפרטנופי ניצחון ליגה ראשון לעונת 2016/17. המארחת חגגה עם צמד הבכורה של ארקדיוש מיליק. הפולני, שהגיע מאייאקס כיורשו של גונסאלו היגואין, פרע שטרות במהרה עם דחיקה מקרוב בדקה ה-18. מיליק המשיך לכתוש את ההגנה של מילאן ובדקה ה-33 הוא סיפק נגיחה חדה והכניע את ג'יאנלואיג'י דונארומה. הרוסונרי לא אמרו נואש ובראשות סוסו חזרו למשחק בגדול. הספרדי מצא את אמבאיי ניאנג בדקה ה-51 והוא כבש אחרי מבצע אישי מרשים. ארבע דקות לאחר מכן, סוסו ניצל הרחקה רעה של הגנת נאפולי ועם פגז מרשים מחוץ לרחבה קבע 2:2.

בדקה ה-74 חוסה מריה קאייחון ניצל תרדמת בהגנת האורחת ועם דחיקה קלה החזיר את היתרון לנאפולי, בסיום המהלך הורחק מאוריסיו סארי. יוראי קוצ'קה הורחק דקה לאחר מכן אחרי שספג כרטיס צהוב שני בעקבות תיקול במרכז המגרש, ומשם המארחת שייטה לניצחון. חוסה סוסה, שעלה להופעת בכורה במדי מילאן, לא הצליח להטביע חותם מול האקסית. גם ניאנג ספג כרטיס צהוב שני אחרי שתפס את ריינה. רגע לפני השריקה טעות קשה של אלסיו רומניולי, שהדף כדור בידו מהקו ולא הורחק, העניק לקאייחון מצב נוח, והספרדי השתווה למיליק עם צמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק חוגג. GettyImages
לוהט. מיליק/GettyImages
חלוץ מילאן קרלוס באקה חוגג עם אמבאי ניאנג. GettyImages
כבש והורחק. ניאנג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully