וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת המחזור: הרכב חסר לבאר שבע, אוראל דגני יפתח

האלופה תצטרך להסתדר ללא מליקסון, ברדה, וגדיר הפצועים, ג'ון אוגו יקבל מנוחה (21:00, ספ' 5), הספונסרים הסינים יסבסדו את הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב, גילי ורמוט ומריו מוסא לא בסגל מכבי חיפה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

משחקי שבת

18:00: הפועל חיפה - בני יהודה, שופט: שלום בן אברהם, האצטדיון החדש בחיפה

19:00: הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה, שופט: צביקה לוי, אצטדיון נתניה

20:10: בני סכנין - מכבי חיפה, שופט: אלון יפת, אצטדיון דוחא

21:00: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע, שופט: לירן ליאני, אצטדיון המושבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. אלי אלבז/מערכת וואלה!, צילום מסך

15:30, הפועל באר שבע: בנוסף למליקסון, גדיר וברדה הפצועים, ברק בכר החליט לתת מנוחה גם לג'ון אוגו שלא יהיה בסגל מול הפועל תל אביב (שלמה וייס).

14:14, הפועל רעננה: החלוץ שחר הירש חולה ולא התאמן היום. אם לא ירגיש הקלה עד מחר הוא ייעדר מהמשחק מול מכבי פתח תקוה (עמית גולדשטיין).

13:00, מכבי חיפה: גילי ורמוט לא נכלל בסגל מכבי חיפה בפעם השנייה ברציפות.

12:48, מכבי פתח תקוה: הקבוצה תערוך היום אימון מסכם כאשר הבלם קרלוס קוויאר אמור לערוך הופעת בכורה בהרכב על חשבונו של עומר דנינו הפצוע. בקבוצה עדיין רוצים להתחזק בזר בחלק הקדמי ובשבוע הבא אמורות להיות התפתחויות בנושא. (אופיר סער)

12:31, בני סכנין: חאלד חלאיילה ורמזי ספורי הפצועים ייעדרו מול מכבי חיפה ויהפכו את הסגל הדליל ממילא של יוסי אבוקסיס לקצר עוד יותר. בשל כך, רודריגו אנטוניו צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב על אף שאינו כשיר ל-90 דקות. (שלמה וייס)

12:12, הפועל תל אביב: לכבוד חתימת מזכר ההבנות ותחילת שיתוף הפעולה עם המועדון, החליטה סגנית הנשיא של חברת CMEC וואנג הונג, לסבסד את הכרטיסים לאוהדי הקבוצה במשחק מול הפועל תל אביב ולכן כל הכרטיסים ימכרו ב-50 אחוז הנחה. נציגי החברה הסינית יהיו אורחי הקבוצה במשחק. אביחי ידין אמור לפתוח מחר על חשבונו של שגיב יחזקאל כשדמיאר שובשיץ' יוסט לאגף הימני. בנוסף, אוראל דגני יערוך בכורה מחודשת בהרכב האדומים כשיעלה לשחק במקום עופר ורטה. (עמית גולדשטיין)

12:08, הפועל כפר סבא: החלוץ אלי אלבז שוחרר סופית מהפועל חיפה וחתם לעונה בקבוצה מהשרון, שהתעניינה בו במשך תקופה ארוכה. (יניב טוכמן)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מנשה משיח עם אליניב ברדה, מאור מליקסון שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע תסתדר בלעדיהם? מליקסון וברדה/ברני ארדוב

12:05, מכבי חיפה: המגן הקרואטי מריו מוסא שהצטרף לא יהיה בסגל, כשיונתן לוי הצעיר ימשיך לקבל קרדיט. בקבוצה צופים שקהל רב יגיע לדוחא לדחוף את הקבוצה לניצחון שני ברציפות. (שלמה וייס).

11:45, הפועל באר שבע: מאור מליקסון, אליניב ברדה ומוחמד גדיר ייעדרו מהסגל של הקבוצה למשחק מחר מול הפועל תל אביב. מיגל ויטור וג'ון אוגו צפויים להיכלל בסגל אך עשויים שלא לפתוח כדי לקבל מנוחה. (שלמה וייס).

11:45, מכבי חיפה: קמיל ואצק העניק ראיון לאתר הרשמי לקראת המשחק מול בני סכנין וסיפר: "הימים הראשונים בישראל, ובחיפה בפרט, היו מהירים ומרגשים, ועכשיו אני מקווה שאשתלב מהר ואפגין את הכדורגל הכי טוב שלי. "אני שמח שניצחנו במשחק הראשון, שהיה חשוב לנו, אבל יש לנו דרך ארוכה. יש פה קבוצה טובה ונעשה הכל כדי להמשיך בדרך הזו, ואני מאמין שגם בסכנין נוכל לנצח".

11:30, עירוני קרית שמונה: מאמן הקבוצה מוטי איוניר תרגל הרכב לקראת המשחק ללא שחקני הנבחרת הצעירה שנעדרו מהאימון, כאשר ההערכה היא שאופיר קריאף יחזור להרכב על חשבון עידו דוידוב בעוד ששלומי אזולאי עשוי גם כן לעלות ב-11 במקום מאוריסיו. עודד אלקיים סוחב עונש הרחקה למשחק נוסף וייעדר גם מהמשחק הקרוב. (שלמה וייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully