וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה להתחזק בחלוץ ומגן שמאלי: "אף אחד לא חסין"

26.8.2016 / 6:27

שחקני סגנית האלופה חגגו את ההעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית אך נזכרו בתקדים חואן פאבלו: "כולם יכולים למצוא את עצמם בחוץ". למרות שסה מתעקש להישאר: ז'ראר גוהו צפוי להירכש

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"כבר שנה שלא נראו חגיגות כאלה". שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ג'ורדי קרויף צפוי להיפגש עם נציגות של בכירי שחקני מכבי תל אביב וביניהם הקפטן גל אלברמן ולסכם עימם על גובה הבונוס שיקבל כל שחקן בעקבות ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. במכבי תל אביב העריכו אמש (חמישי) אחרי הניצחון בפנדלים על היידוק ספליט כי כל שחקן יקבל מענק בסך של 25 אלף דולר נטו על ההישג.

במכבי תל אביב סיפרו אמש שמאז ההעפלה לליגת האלופות לא זכורה שמחה כמו שהיתה אמש בסיום המשחק בספליט על הדשא ובחדר ההלבשה. "בדיוק שנה עברה מאז ששמחנו כך", העיד אחד השחקנים. "לא לקחנו אליפות בעונה שעברה ולא את הגביע, כך שעבר הרבה זמן מאז שחווינו רגע התעלות שכזה". למרות האווירה המצויינת היה מי מהשחקנים שהזכיר כי אין שום שחקן חסין כעת וכי הרבה שחקנים עלולים למצוא את עצמם בדרך החוצה, אם יימצא מישהו טוב מהם. "כולם רוצים להיות בליגה האירופית, אבל צריך לזכור את חואן פאבלו. אין חסינות לשום שחקן".

עוד בנושא:
בתום דו קרב פנדלים: מכבי תל אביב העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית
יונייטד, סוזה, אוסקר ובוס: את מי מכבי תל אביב עשויה לפגוש בשלב הבתים?
שוטה ארבלדזה אחרי ההעפלה: "היה דשא נורא, שפגע בשתי הקבוצות"
חלוץ חדש בדרך: מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם ז'ראר גוהו

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
זוכרים איך זה נגמר במקרה שלו. חואן פאבלו/קובי אליהו

ההעפלה לליגה האירופית תסלול את הדרך לצירוף של שחקן זר ואפילו שניים. חלוץ קאיראט ז'ראר גוהו צפוי להירכש. לעומת זאת, בקבוצה הביעו ספק גדול באשר לרכישת החלוץ נמניה ניקוליץ' שכן קבוצתו העפילה לליגת האלופות והיא תסרב כעת למכור אותו. במכבי רוצים שאורלנדו סה יעזוב לטובת אחת ההצעות שיש לו אבל גם בנסיעה הזו לקרואטיה הוא שיתף חלק מהשחקנים בתחושותיו והבהיר כי הוא מתכוון להישאר במכבי תל אביב.

בין אם סה יעזוב ובין אם יתעקש להישאר, במכבי בטוחים כי יוכלו לצרף גם חלוץ וגם מגן שמאלי זרים. קרויף בונה על כך שחלון ההעברות באירופה ייסגר בעוד פחות משבוע בזמן שבישראל יהיה עוד לא מעט זמן אחר כך לבצע העברות. אף שבמכבי דיברו אמש רבות על המשטח הקשה באיצטדיון ותירצו את המשחק החלש, עדיין היו כאלה שהיו מספיק הגונים כדי לטעון שהקבוצה חייבת להתחזק וכי היא עדיין רחוקה מלמצוא את הפתרון לבור שהותיר אחריו ערן זהבי.
היום בצהריים תנחת מכבי תל אביב בארץ ושוטה ארבלדזה לא יוותר לשחקניו ויביא אותם ישירות מנתב"ג לאימון בקרית שלום. "יש לנו מעט זמן להתכונן למשחק באשדוד ביום ראשון", הזכירו במכבי תל אביב. "אנחנו רוצים להמשיך לנצח בליגה ולפתוח חזק את העונה".

גל אלברמן שלא שיחק אתמול בצורה די מפתיעה מכיוון שכבר התאושש ממחלתו, אמור לשוב להרכב מחרתיים.

אימון הערב שאמור היה להתקיים בתל אביב בוטל, זאת בשל האיחור בנחיתת הקבוצה מקרואטיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נחוש להישאר. סה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully