וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בקריירה: כריסטיאנו רונאלדו זכה בשחקן השנה של אופ"א

הפורטוגלי שהצעיד אשתקד את ריאל מדריד לזכיה בליגת האלופות ואת נבחרת פורטוגל לזכיה ביורו השתווה למסי עם שתי זכיות בפרס היוקרתי: "זו כנראה היתה העונה הטובה בקריירה שלי"

כריסטיאנו רונאלדו זוכה בשחקן השנה של אופ"א. רויטרס
מברוק. רונאלדו/רויטרס

לאחר שהצעיד את ריאל מדריד לזכיה בליגת האלופות ואת נבחרת פורטוגל לזכיה ביורו 2016, זכה הערב (חמישי) כריסטיאנו רונאלדו בתואר שחקן השנה של אופ"א. כוכב הבלאנקוס גבר על חברו לקבוצה גארת' בייל ואנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד, וקיבל את כמות ההצבעות הגבוהה ביותר מ-54 העיתונאים שנאלצו להכריע בסוגיה.

רונאלדו בן ה-31 כבש אשתקד 51 שערים ב-48 הופעות בכל המסגרות עבור ריאל מדריד, ולפחות מבחינת תארים קבוצתיים, חווה ב-2015/2016 את העונה הגדולה ביותר בקריירה, אותה סיים גם עם תואר מלכות השערים של ליגת האלופות. "זו ככל הנראה היתה העונה הטובה בקריירה שלי", אמר הסקורר העילאי עוד לפני הבחירה בו. "העונה הזאת היתה מיוחדת".

בכך השתווה הפורטוגלי, שזכה בפרס ב-2013/2014, לליאונל מסי כשחקן היחיד שזכה בתואר פעמיים מאז היוולדו ב-2011. לאחר הזכיה אמר: "הייתה עונה מדהימה, הצלחתי לנצח שני שחקנים נהדרים, גם להם הגיע לזכות. גארת' היה מעולה העונה, בפני אנטואן אני מתנצל על ההפסד בגמר היורו ובגמר ליגת האלופות, אבל גם לך מגיע כי אתה שחקן מדהים. החלום הגדול ביותר שלי היה להיות כדורגלן, להצליח בכדורגל ואני חושב שהגשמתי את החלום הזה".

עוד בנושא:

ברצלונה עם סיטי, ריאל עם דורטמונד, באיירן עם אתלטיקו: הגרלת האלופות המלאה

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. רויטרס
כרגיל, כל השאר רק ברקע. רונאלדו לצד בייל וגריזמן/רויטרס

* הביצוע המדהים של ליאונל מסי במשחק מול רומא בליגת האלופות זיכה אותו בתואר "שער השנה בעולם". מסי כזכור, כבש בסיומו של מבצע אישי מרהיב, והשאיר אבק לשאר השחקנים אשר היו מועמדים לפרס היוקרתי.

* החלוצה הנורבגית של ליון, אדה הגרברג בת ה-21, זכתה בתואר כדורגלנית השנה. הגרברג כבשה מאז 2014 59 שערים ב-43 משחקים עבור אלופת אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לאונל מסי שחקן ברצלונה מול קוסטס מאנולס שחקן רומא. AP
הביצוע מול רומא זיכה אותו בשער השנה. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully