וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על בוס בהולנד: "הדיבור שלו על אופי לא בא לידי ביטוי"

העיתונים הפנו אצבע מאשימה כלפי אקס מכבי תל אביב בעקבות ההשפלה שספגה אייאקס: "אי אפשר להמשיך עם הסגנון ההתקפי שיש לו בראש, הקבוצה איבדה את דרכה". רונלד דה בור נחלץ להגנתו

רויטרס

בווידאו: פפ גווארדיולה מגיב להעפלת מנצ'סטר סיטי לליגת האלופות

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בצרות. בוס/ברני ארדוב

האם תפקידו של פטר בוס כמאמן אייאקס בסכנה? מועדון הפאר ההולנדי פתח את העונה עם ארבע נקודות בלבד משלושת מחזורי הליגה הראשונים ומרחק של חמש נקודות מפ.ס.וו איינדהובן ופיינורד המובילות, ושיא השפל הגיע אתמול (רביעי) עם תבוסה מהדהדת 4:1 לרוסטוב והדחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

עיתוני הולנד לא חסכו בביקורת כלפי אייאקס ואף הפנו אצבע מאשימה כלפי בוס. "כל הדיבורים שלו על אופי לא באו לידי ביטוי. אייאקס נראית אלרגית לניסיון בקבוצה, מכיוון שאי אפשר לשים על זה תג מחיר", נכתב באחד מהם.

"רוסטוב הציגה דוגמא מושלמת לכדורגל מודרני", גרס עיתון אחר, "זהו לא משחק של הגנה או התקפה בלבד, זאת אומנות הגיוון וההפתעה. הרוסים הגיעו עם ערכים ישנים של משמעת, קשיחות ועוצמה. אייאקס לא הראתה שום דבר דומה לזה".

עוד בנושא

פטר בוס: "זו השפלה, אדע להתמודד עם הלחץ", קלאסן: "כישלון"
פלייאוף ליגת האלופות: אייאקס הושפלה ברוסטוב, קללת זלצבורג נמשכת
הגרלת ליגת האלופות: ברצלונה תפגוש את פפ? באיירן את אתלטיקו?

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דימיטרי פולוז רוסטוב. GettyImages
"דוגמא מושלמת לכדורגל מודרני". פולוז מרוסטוב/GettyImages

"אייאקס מנסה לבנות את עצמה מחדש אחרי שנתיים בלי תארים, אך היסודות עליהן בנויה הקבוצה עקומים. במקום אומץ טרי וחדש, אייאקס לגמרי איבדה את דרכה. אין שום סיכוי שניתן להמשיך עם הסגנון ההתקפי שיש לפטר בוס בראש".

להגנתו של בוס הגיע רונלד דה בור, אחיו של פרנק אותו החליף אקס מכבי תל אביב בתפקיד ומאמן בנוער של אייאקס. "בוס פשוט צריך לחזור למסלול הכי מהר שאפשר", אמר, "אם הוא ינצח בליגה ביום ראשון האוהדים ישכחו מההפסד. זה כואב, אבל אנחנו פשוט לא טובים מספיק כדי להיות בליגת האלופות כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully