וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "זו השפלה, אדע להתמודד עם הלחץ", קלאסן: "כישלון"

מאמן אייאקס נשמע אופטימי אחרי ההשפלה מול רוסטוב וההדחה בפלייאוף ליגת האלופות. עדיין לא ברור האם בוס יסיים את תפקידו, סילסן אישר כי יצטרף לברצלונה. הארט: "זה היה ערב מיוחד עבורי"

רויטרס

גומלין פלייאוף ליגת האלופות קבע את תמונת 32 המעפילות לשלב הבתים. בזמן שמנצ'טסר סיטי, בורוסיה מנשנגלדבאך ופ.צ קופנהאגן עשו זאת בקלות. ההפתעה הגדולה ביותר הייתה שייכת לרוסטוב. הרוסים העפילו לראשונה לבמה היוקרתית ביותר ביבשת ועם 2:5 בסיכום שני המפגשים השפילו את אייאקס ופטר בוס.

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. GettyImages
בצרות. בוס/GettyImages

סגנית האלופה ההולנדית נראתה רע בגומלין וספגה 4:1 כואב עם אחת מתצוגות הנפל שלה בשנים האחרונות. יספר סילסן, שפתח בין הקורות רגע לפני המעבר לברצלונה ואישר כי זה משחקו האחרון במועדון לפני ההגעה לאלופת ספרד, חזר אל בין הקורות אך התקשה לשנות את האווירה הרעה אצל המועדון מאמסטרדם, שספג הפסד צורם במחזור האחרון בליגה לווילם II. עדיין לא ברור האם ההדחה הצורמת תוביל לסיום דרכו של בוס כבר בפתיחת העונה, אך עיקר הביקורת מופנית לעבר מארק אוברמארס. המנהל המקצועי היה אחראי על המכירה של סילסן וארקדיוש מיליק, אולם לא הצליח למצוא להם תחליפים ראויים.

בסיום התבוסה אמר בוס: "זו הייתה השפלה. פחדנו לשחק כדורגל, לא העזנו וזה רחוק מלהיות הכדורגל של אייאקס. רוסטוב היו טובים מאיתנו לאורך כל דקה ודקה במשחק. אני יודע שהציפיות מאיתנו גבוהות ולא סיפקנו את הסחורה בפתיחת העונה. זה קשה, אני מתחרט על ההחמצות שלנו מהמשחק הראשון, שם יכולנו להכריע את ההתמודדות. אדע להתמודד עם הלחץ הזה יחד עם השחקנים בקרוב. לא שיחקנו עם רוגע ולא הגיע לנו להעפיל. בבית שיחקנו אחרת, אבל הגענו לרוסיה ללא שום אומץ ואופי".

הקפטן דייבי קלאסן, שכבש את שער הניחומים, היה חריף יותר: "זה כישלון נחרץ של כולנו. אני מאוכזב, ולא יכול לחשוב על ההמשך. חשוב שנדע להתקדם ולצמוח כקבוצה אחרי המשחק הזה. שיחקנו לאט, לא חשבנו ואי אפשר לנצח עם תצוגה כל כך עלובה. לא מתאים לאייאקס לשחק בצורה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

באנגליה, מנצ'סטר סיטי השלימה 0:6 על סטיאווה בוקרשט בסיכום שני המפגשים כאשר את מרבית תשומת הלב גנב ג'ו הארט. השוער שב אל בין הקורות ועתידו בסגל של פפ גווארדיולה עדיין לא ברור. המאמן הבהיר כי קלאודיו בראבו יצטרף מברצלונה בסיום, אך הארט בחר להתעסק בשלו: "זה היה ערב מיוחד מאוד עבורי. סיטואציות כאלה קורות בכדורגל. יש לנו מאמן מהטופ העולמי והוא נתן את דעתו בנושא. שיחקתי הערב ונהנתי מכל רגע".

גווארדיולה סרב להתייחס לשמועות אודות עתידו של הארט ובחר להחמיא אך ורק למועדון: "אנחנו מוכנים בצורה נהדרת לשלב הבתים. המועדון והשחקנים ראויים להעפלה הזו, היינו טובים יותר לאורך 90 הדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully