וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו פוטר ממכבי חיפה: "אחד הימים העצובים בחיי"

24.8.2016 / 19:40

מנהל מכבי חיפה, שהניף כשחקן את צלחת האליפות ההיסטורית של המועדון, עוזב אחרי שנתיים מאחר שסירב לקצץ בשכרו: "קבוצה יקרה לליבי". ג'ף רוזן: "מודים לו על שנים של שירות נהדר"

one

אחרי שנתיים כמנהל הקבוצה, הודיעה היום (רביעי) מכבי חיפה לעידו קוז'יקרו כי לא ימשיך בתפקידו, ובכך סיימה שש שנים של קוז'יקרו במועדון, מתוכן ארבע עונות כשחקן. "קיר בטון", כפי שכונה בזמן קריירת המשחק שלו, נכנס לתפקיד בחיפה עם ההודעה על פרישתו, והיה לאחת הדמויות הדומיננטיות במועדון, אך פוטר משום שסירב לקצץ בצורה משמעותית בשכרו.

בעלי הקבוצה ג'ף רוזן נפרד: "זו הייתה זכות לעבוד עם אגדה כמו עידו קוז'יקרו. אנחנו מודים לו על שנים של שירות נהדר למועדון כשחקן, כקפטן, כמנהיג על המגרש וכמנהל הקבוצה. עידו תמיד יהיה חלק ממשפחת מכבי חיפה ואנחנו מעריכים את מה שעשה עבורה קבוצה והקהילה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בעתיד".

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם עידו קוז'יקרו. אדריאן הרבשטיין
עוזב אחרי שנתיים. עידו קוז'יקרו, משמאל/אדריאן הרבשטיין

"בצער רב אני רוצה להודיע על סיומה של תקופה", כתב קוז'יקרו בחשבון הפייסבוק שלו, "היום אחר הצהריים קבלתי הודעת פיטורים ממכבי חיפה. המקום שהיה לי הרבה מעבר למקום עבודה, בעיר שהפכה לבית חם".

"קבוצת הכדורסל מכבי חיפה יקרה מאוד לליבי. עשיתי כמיטב יכולתי כשחקן, ועשיתי כמיטב יכולתי כמנכ"ל הקבוצה למען הקבוצה ולמען האוהדים המדהימים שרבים וטובים מהם הפכו לחבריי. אומרים שכשדלת נסגרת נפתחות דלתות אחרות. זהו ללא ספק אחד הימים העצובים בחיי. לכל אנשי המשרד אשר עבדו איתי בשנתיים האחרונות אני רוצה לומר תודה רבה על עזרה,תמיכה וחברות ברגעים שמחים וגם בכאלה שפחות".

בארבע עונות במדים הירוקים, העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ב-125 משחקי ליגה ופלייאוף. קוז'יקרו הניף את צלחת האליפות ההיסטורית של מכבי חיפה כקפטן הקבוצה בעונת 2012/13. קוז'יקרו בן ה-36 זכה גם באליפות הליגה הבלקנית עם גלבוע/גליל ובגביע יול"ב במדי הפועל ירושלים לאחר ניצחון בגמר על ריאל מדריד. בשנת 2003 נבחר לשחקן הישראלי של העונה. ב-403 משחקים בליגת העל, רשם קוז'יקרו ממוצעים של 8.6 נק' ו-5.5 כדורים חוזרים לאורך 17 עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully