וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידוק ספליט - מכבי תל אביב: ארבלדזה מתלבט בין בן בסט לבניון

מכבי תל אביב תתארח בקרואטיה אחרי ניצחון 1:2 בבית (ה', 21:30, ספ' 5) ותנסה להעפיל לליגה האירופית, המאמן מתלבט עם מי לפתוח בהתקפה. אלברמן כשיר ויפתח, דור פרץ צפוי להמשיך בהגנה

פלייאוף, גומליןמחצית25/08/2016
היידוק ספליט
    0
      מכבי תל אביב

        מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 21:30) אצל היידוק ספליט לגומלין פלייאוף הליגה האירופית. הצהובים ניצחו 1:2 במשחק הראשון ויקוו לסיים את העבודה ולהצטרף להפועל באר שבע בשלב הבתים של המפעל. אגב, חלק מאוהדי הקבוצה מאיימים להחרים את משחק הליגה במחזור הקרוב מול מ.ס אשדוד. הסיבה: האוהדים כועסים על כך שהמארחת מתכוננת לגבות 80 ש"ח עבור כניסה למשחק.

        עוד בנושא:

        היידוק נרגשת: "לישראלים אין מושג איך פוליוד נראה כשהוא מלא"

        שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
        כשיר. אלברמן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

        שוטה ארבלדזה יחסר את טל בן חיים שמושעה בגלל צבירת שלושה כרטיסים צהובים. יוסי בניון ועדן בן בסט מתחרים על המקום של החלוץ בהרכב, כרגע נראה כי דווקא בן בסט זוכה לעדיפות מצד ארבלדזה. עוד נראה כי המאמן ימשיך גם מחר עם דור פרץ כמגן ימני כשאלי דסה יפתח על הספסל שוב. גם דור מיכה צפוי לחזור להרכב.

        ארבלדזה והאריס מדוניאינין לקחו חלק במסיבת העיתונאים בקרואטיה לקראת המשחק. "מעולם לא שיחקתי פה כשחקן", התייחס הגיאורגי ל'פוליוד' המפורסם, "זה מקום טוב לשחק בו ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות".

        "היידוק היא קבוצה טובה וצעירה", אמר על היריבה, "יש להם כמה שחקנים שיכולים לשנות משחק אם יתנו להם שטח. אחרי ששיחקנו מולם אנחנו מכירים אותם יותר טוב, נגיע מוכנים, מצבו של אלברמן מצוין והוא ישחק".

        "הגענו לכאן כדי לנצח", אמר מדוניאנין, "אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבתים ונהיה חייבים להיות במיטבנו".

        הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, יגור פיליפנקה, אבי ריקן, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור מיכה, עדן בן בסט, אוסקר סקאריונה.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

        בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
        שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
        שוב על הספסל. דסה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב
        אוהדי היידוק ספליט. GettyImages
        ממש לא מבצר ביתי. אוהדי היידוק/GettyImages

        בהיידוק ספליט קיימת התרגשות רבה לקראת משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב מחר (חמישי, 21:30) בפלייאוף העלייה לליגה האירופית.

        היידוק ספליט, שהודחה בשנתיים האחרונות בשלב הפלייאוף על ידי דניפרו וסלובן ליברץ, מקווה להימנע מנפילה שלישית וחולמת על חזרה לשלב הבתים של הליגה האירופית, בו לא ביקרה מאז 2010. היידוק בונה על ההכנסות הכספיות (בונוס של 2.4 מיליון יורו רק על העפלה לשלב הבתים) ובמקרה של הדחה צפויה לכסות על ההפסדים באמצעות מכירת שחקני הרכב דוגמת טינו סוון סושיץ' שכבר סיכם בגנק הבלגית.

        המאמן מריאן פושניק ספג ביקורות רבות בעקבות ההפסד הביתי 4:2 ליריבה הגדולה רייקה, שהצטרף לרביעייה שספגה הקבוצה בבית מהאלופה דינמו זאגרב שבוע וחצי לפני כן. הקרואטים מקווים שנגד מכבי תל אביב, האווירה באצטדיון פוליוד (יותר מ-30 אלף אוהדים צפויים להגיע) תלהיב את הקבוצה ולא תלחיץ אותה כמו במשחקי הליגה האחרונים, והמאמן פושניק ביקש משחקניו לגלות סבלנות: "אנחנו צריכים רק שער אחד, מצדי שנשיג אותו בדקה ה-93 ונעלה". הבעיה הגדולה של היידוק טמונה בחוליה האחורית ובעיקר בעמדות המגנים, אך נראה כי פושניק נוטה להמשיך עם ארדיאן איסמעיל וחוסן ממולה שפתחו בנתניה.

        הרכב משוער: לוברה קאליניץ', ארדיאן איסמעילי, זוראן ניז'יץ', מרקו צ'וסיץ', חוסן ממולה, זבונימיר קוז'ולי, ג'פרסון, סבאס גנטסוגלו, טינו סוון סושיץ', ניקולה ולאשיץ', סעיד אחמד סעיד.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully