וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירת הכרטיסים לאיטליה, ערן זהבי: "חוויה של פעם בחיים"

נבחרת ישראל תפתח מול האזורי את מוקדמות מונדיאל 2018 (5 בספטמבר, האצטדיון בחיפה). 12,000 מנויים כבר נמכרו, כעת מוצעים גם כרטיסים בודדים. הקפטן: "הכל אפשרי", לוי: "נתכונן היטב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

החלה מכירת הכרטיסים למשחקה של נבחרת ישראל מול איטליה, במסגרת המחזור הראשון של מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה (5 בספטמבר,21:45, האצטדיון בחיפה), כך הודיעה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל. עד כה נמכרו יותר מ-12,000 מנויים למשחקי הנבחרת, ועל פי ההערכות בהתאחדות יתרת הכרטיסים למשחק מול איטליה תסתיים בתוך זמן קצר יחסית.

קפטן הנבחרת, ערן זהבי: "לפגוש את איטליה מול אצטדיון מלא זאת חוויה של פעם בחיים, ואני משוכנע שבמשחק נתון הכל אפשרי. גם מול איטליה הגדולה. זאת הזדמנות מצוינת לפתוח קמפיין ברגל ימין ולהוכיח שלכדורגל הישראלי ולכדורגלן הישראלי יש יכולות לא מבוטלות. הקהל שתומך בנבחרת כבר דחף אותה לא פעם לנצחונות שאף אחד לא חלם עליהם לפני שריקת הפתיחה".

אלישע לוי, מאמן הנבחרת: "אין דבר שאני והשחקנים רוצים יותר מאשר להתעלות מול עשרות אלפי אוהדים ואוהדות שבאו להיות אתנו ולדחוף אותנו קדימה. יש לי המון כבוד למעצמת כדורגל בסדר הגודל של איטליה, ועדיין אני חדור אמונה שזאת ההזדמנות שכל שחקן מחכה לה כדי לתת את הטוב ביותר שלו. נתכונן היטב למפגש האטרקטיבי ונשחק בראש מורם מהדקה הראשונה ועד לאחרונה. יחד עם הקהל, הכל אפשרי".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"אני חדור אמונה". אלישע לוי/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully