וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "העונה לא התחילה טוב, אך הסתיימה בצורה מדהימה"

כוכב ריאל מדריד התייחס לשנה החולפת בה זכה בליגת האלופות במדי הבלאנקוס וביורו במדי פורטוגל: "זידאן הגיע ושיפר את הקבוצה. מבחינת תארים, זו היתה השנה הטובה בקריירה שלי"

עריכת וידאו: בן אילן

בווידאו: מנצ'סטר סיטי מתכוננת למוקדמות ליגת האלופות

כריסטיאנו רונאלדו אמנם נפצע במהלך גמר היורו בקיץ האחרון ולא הצליח לסיים את המשחק ולסייע לחבריו בהארכה, אך עונת 2015/16 בהחלט היתה מהטובות ביותר של הכוכב. רונאלדו כבש שער בחצי גמר היורו מול ויילס שסייע לנבחרתו לעלות לגמר ובסופו של דבר לזכות בתואר. גם במדי קבוצתו, ריאל מדריד, הפורטוגלי סיים עונה מצוינת כשהבלאנקוס זכו בגביע האלופות ה-11 שלהם והשחקן מסיים כמלך השערים של המפעל.

היום (רביעי) רונאלדו סיכם את העונה המוצלחת ודיבר על הגורמים לכך: "זו היתה שנה שהיה בה קצת מהכל. לא פתחנו טוב את העונה ולא שיחקנו כפי שרצינו, אך היא הסתיימה בצורה מדהימה. אני חושב שהעובדה שזינאדין זידאן הגיע לעמדת המאמן שיפרה את הקבוצה במספר אספקטים וזה עזר לנו מאוד".

עוד בנושא:

צפו: ריאל מדריד זכתה בגביע סנטיאגו ברנבאו עם 3:5 על ריימס
אנטואן גריזמן: "לא רוצה להשתחצן, אך מגיע לי לזכות בתואר שחקן השנה"
זידאן: "אסנסיו גורם לי לכאב ראש חיובי, הגול שלו היה מרשים"

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"כבוד לזכות בתואר כדור הזהב, אך התארים הקבוצתיים חשובים יותר". רונאלדו/רויטרס

הפנומן דיבר גם על גמר ליגת האלופות במילאנו, שם הוא וחבריו נהנו מקצת מזל בדו קרב הפנדלים מול היריבה העירונית: "זו היתה חוויה מדהימה. אתלטיקו מדריד היא קבוצה מצוינת ומגיע להם לזכות בתואר הזה. בשנה האחרונה היינו טובים יותר, זו היתה שנה קשה שבסיומה זכינו בתואר החשוב ביותר". על הזכייה במדי הנבחרת אמר: "לפני הטורניר ציפיתי שיהיה לנו טורניר טוב, שנגיע לרבע הגמר ומשם אולי נצליח להתקדם, אך למען האמת לא ציפיתי שנצליח לזכות. ככל שהטורניר התקדם התחלנו להאמין שזה אפשרי. שיחקנו כקבוצה ובסוף התואר הגיע לנו".

הפורטוגלי התייחס לעונה גם מבחינה אישית: "זכינו בליגת האלופות וסיימתי כמלך השערים, כך שזו היתה אחת השנים הטובות בקריירה שלי. מבחינת תארים נטו, זו כנראה היתה העונה הטובה ביותר. לאחר הזכייה באלופות, הזכייה ביורו במדי נבחרת פורטוגל היתה מדהימה וזה הפך את השנה לבלתי נשכחת. לא היתה לי עונה טובה יותר מזו מבחינת הישגים, מבחינה אישית וקבוצתית".

על פרס כדור הזהב, אותו הפסיד לליאונל מסי בשנה שעברה אמר: "אני רואה את זה כזכות גדולה. במהלך השנים האחרונות כמעט בכל פעם הגעתי לסוף וזה תמיד כבוד גדול עבורי. אלו רגעים גדולים בקריירה שלי וזה סימן לעונה טובה גם מבחינתי וגם מבחינת הקבוצה בה אני משחק. זכייה בפרס הזה תהיה דבר נהדר וזה חשוב עבורי, אך לא כמו זכייה בתארים עבור הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully