וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסיון לקדם את העסקה עם הסינים בעזרת ארוחה חגיגית

נציגי חברת הבנייה CMEC יוזמנו לערב מיוחד, בו ישתתפו חברי הנהלת המועדון, נציגי עמותת האוהדים וחלק מבעלי המניות. המטרה: לשכנע את החברה להפוך לספונסרית הראשית. עמותת האוהדים נגד ההתאחדות

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

האם העסקה בין הפועל תל אביב לחברת הבנייה הסינית CMEC צוברת תאוצה? כפי שפרסמנו אתמול (שלישי), נציגים של החברה הסינית נמצאים בישראל כדי לקדם את המשא ומתן מול האדומים ומחר אמורה להיערך לכבודם ארוחה חגיגית, בה ישתתפו חברי הנהלת המועדון, נציגי עמותת האוהדים ואולי אף חלק מבעלי המניות.

עוד בנושא:

גוטמן רוצה חיזוק לחוד, כבירי אירח את נציגי החברה הסינית

אמיר כבירי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בדרך לעסקה? כבירי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המטרה היא להכיר להם את המועדון, הנפשות הפועלות בו ולגרום לחברה הסינית שאמורה לבנות את האצטדיון בבת ים (אם וכאשר הפרויקט ייצא לדרך) להיות גם הספונסר הראשי של הקבוצה. אם העסקה תיסגר, בשלב ראשון אמורה הפועל תל אביב לקבל כספי תמיכה בסך שני מיליון יורו שאמורים לאזן את התקציב.

בינתיים, בעמותת האוהדים כעסו מאוד על החלטת ההתאחדות לכדורגל בנושא אלי טביב. בהודעה בה נכתב כי טביב לא יוכל לנהל את בית"ר ירושלים, צוינו בסעיף 4 נסיבות ביצוע העבירות שלו ונטען כי "אוהדי קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב, שלא היו מרוצים מתפקודו של טביב כבעלים של הקבוצה, הפגינו נגדו באלימות רבה שהתבטאה בהטמנת רימון מתחת לרכבו, זריקת רימוני הלם ועשן והתפרעויות ליד ביתו". על כך מתכוונים להגיב בעמותה באמצעות מכתב להתאחדות והם שוקלים את המשך צעדיהם.

עוד בהפועל תל אביב: סמנכ"ל הכספים תומר נשר עזב את המועדון כחלק מהניסיונות לטפל בבעיות הכלכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully