וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס קינסי: "מודע לתחרות עם מכבי תל אביב ומוכן לחוויה שמצפה לי"

24.8.2016 / 13:43

הגארד-פורוורד החדש של הפועל ירושלים נחת בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה: "הספקתי לשוחח עם המאמן, שאמר לי שהוא מודע ליכולות שלי. אמארה? הוא מקצוען אמיתי, חשוב לדעת להסתדר עם השחקנים שלידך"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

שחקניה הזרים של הפועל ירושלים ממשיכים לנחות בישראל בזה אחר זה לקראת תחילת האימונים ופתיחת העונה. היום (רביעי) נחת בארץ הגארד האמריקאי, טרנס קינסי, (32, 1.98 מטר) שאמר עם נחיתתו: "אני מוכן לחוויה החדשה שמצפה לי. שוחחתי כבר עם המאמן והוא אמר לי שהוא מודע ליכולת שלי ויודע איך אוכל לתרום לקבוצה".

קינסי התייחס להצטרפותו של אמארה סטודמאייר לקבוצה מהבירה: "הוא שיחק ב-NBA במשך לא מעט שנים. מדובר במקצוען אמיתי ובשחקן טוב. גם אני הייתי ב-NBA ושיחקתי גם באירופה. אני יודע מה צריך לעשות. הכי חשוב הוא לדעת לעשות את המעבר ולהסתדר עם השחקנים שלידך. אני מודע לתחרות בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב".

קינסי הוא בוגר מכללת דרום קרוליינה והחל את הקריירה המקצוענית ב-2006 כששיחק עבור ממפיס גריזליס, בשורותיה רשם 48 משחקים בעונת 2006/07 (7.7 נקודות למשחק), מתוכם פתח ב-12 (18.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים במשחקים שבהם פתח).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חשוב לדעת לעשות את המעבר". קינסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הקדנציה הקצרה בליגה הטובה בעולם עבר לפנרבחצ'ה/אולקר לפני שחזר ל-NBA כשחתם בקליבלנד. ב-2009 שב לפנר לפני שעבר גם באנאדולו אפס. קינסי שיחק גם בפיזארו האיטלקית, מלאגה, פרטיזן בלגרד וניז'ני נובגורורד, כשבעונה האחרונה בילה בכוכב האדום בלגרד, ביחד עם מאיק צירבאס וקווינסי מילר, שהגיעו גם הם מסרביה לישראל, כשחתמו במכבי תל אביב הקיץ.

הוא נבחר ל-MVP של סדרת הגמר בליגה הטורקית ב-2010 שם זכה בשלוש אליפויות ובשני גביעים. הוא זכה גם באליפות בליגה הסרבית ובליגה האדריאטית. קינסי הוא השחקן השישי שמצטרף להפועל ירושלים העונה אחרי ג'רום דייסון, שון ג'ונס, קרטיס ג'רלס, אייזיק רוזפלט וטראוויס פיטרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully