וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "לא רוצה להשתחצן, אך מגיע לי לזכות בתואר שחקן השנה"

החלוץ שהוביל את אתלטיקו מדריד לגמר הצ'מפיונס ואת נבחרת צרפת לגמר היורו מועמד לתואר היוקרתי ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל: "הייתה לי עונה נפלאה, אני צריך להמשיך בכיוון הזה"

שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן. GettyImages
"אני ראוי". גריזמן/GettyImages

החלוץ הצרפתי, אנטואן גריזמן, חווה אשתקד את העונה הטובה בחייו. שחקנה של אתלטיקו מדריד כבש 22 שערים בליגה הספרדית והגיעה עם קבוצתו עד לגמר ליגת האלופות ואם זה לא מספיק, כחודש וחצי לאחר מכן, מצא את עצמו בגמר היורו, לאחר שהוביל את נבחרתו צרפת לגמר עם שישה שערים בטורניר.

בעקבות היכולת הגבוהה שהציג במהלך עונת 2015/16, גריזמן זכה להיות מועמד לתואר שחקן השנה באירופה מטעם אופ"א, ביחד עם שני כוכביה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל.

בראיון שהעניק לתקשורת במדינתו, התייחס גריזמן למועמדותו לפרס היוקרתי: "אני גאה להגיע לטופ 3. זה אומר שאני על המסלול הנכון ושאני צריך להמשיך בכיוון הזה. אני לא רוצה להישמע שחצן, אבל מגיע לי לזכות בתואר. הייתה לי עונה נפלאה הן באתלטיקו מדריד והן בנבחרת צרפת".

הפייבוריט הברור לזכייה בתואר הוא רונאלדו, שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ואת נבחרת פורטוגל לזכייה באליפות אירופה שנערכה בצרפת בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully