וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "יהיה מאוד נחמד לשחק מול מועדון גדול בסיבוב הבא"

הישראלי של ברייטון שכבש בניצחון 2:4 על אוקספורד בגביע הליגה, התייחס ליריבה הבאה: "רוצה לחוות את התחושה של משחק מול קבוצה מהפרמיירליג, אך כמובן שאנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר"

עריכת וידאו: בן אילן

תומד חמד כבש אמש (שלישי) שער שני העונה במדי ברייטון, הפעם במסגרת גביע הליגה. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ ניצחה את אוקספורד יונייטד 2:4 בחוץ, והעפילה לסיבוב השלישי של המפעל. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-62, וחמש דקות לסיום כבש את השער השלישי של קבוצתו. הישראלי השני בקבוצה, בירם כיאל, נותר על הספסל במשך 90 דקות.

חמד התראיין לאחר המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "זה תמיד נחמד להבקיע ולעבור שלב בגביע הליגה. הקבוצה נראית טוב והגענו להרבה מצבים, יכלנו להכריע את המשחק מוקדם יותר. יש לנו שחקנים איכותיים בקבוצה".

הישראלי התייחס גם לשחקנים הצעירים ששותפו אמש: "הם נראו טוב מאוד ושיחקו מצוין. זה לא קל עבורם מפני שהם לא שיחקו יחד מאז המשחק האחרון בגביע מול קולצ'סטר. היתה להם הזדמנות לשחק שוב יחד וראו שיש להם ביטחון, הם הפגינו יכולת טובה. זה טוב מאוד שיש לנו סגל עמוק מספיק ושיש שחקנים צעירים שיכולים לסייע".

עוד בנושא:

גביע הליגה: ניצחונות לצ'לסי וליברפול, שער לתומר חמד
סלבישה יוקאנוביץ' מאיים להתפטר מפולהאם לאחר שנתקל בסירוב לצירוף רכש

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
"יכלנו להכריע את המשחק מוקדם יותר". חמד/GettyImages

לגבי הבלם הגרמני אווה הונימייר, שחזר לשחק לאחר שמונה חודשים אמר: "אני מאוד שמח עבורו, כולנו שמחים שהוא שוב על המגרש יחד איתנו. היתה לו פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה וזה תמיד טוב לראות את אחד החברים חוזר. הוא בחור טוב וחשוב עבור הקבוצה, הוא יעזור לנו מאוד".

על ההגרלה בסיבוב הבא בגביע הליגה, חמד הודה כי הוא מעוניין להתמודד מול יריבה חזקה יותר: "באופן אישי, אני מעדיף לשחק מול מועדון גדול ולחוות את התחושה של משחק מול מועדון מהפרמיירליג. כמובן שאנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר במפעל, אך בוא נראה מול מי נוגרל בשלב הבא".

"עלינו להיות מוכנים לכל מצב בסיבוב הבא בגביע הליגה, אך כרגע המשחק הבא שלנו הוא מול ניוקאסל ועלינו להתמקד בו. גם לשחק באצטדיון שלהם יהיה מאוד מיוחד. ניוקאסל זה מועדון גדול שכולם מכירים. בכל מקרה, נגיע כדי לנצח ולהשיג שלוש נקודות. אנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה מול יריבה חזקה אך עלינו להתכונן למשחק כמו שאנחנו עושים בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully