וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר לקחת לאלי טביב את הקבוצה, טיפסו על עץ גבוה וחבל"

24.8.2016 / 9:10

אחרי שההתאחדות קבעה כי הבעלים לא יוכל לנהל את המועדון, בבית"ר ירושלים מיהרו להרגיע. קלטינס צפוי לפתוח מול סנט אטיין (חמישי, 21:45, ערוץ 20), אצילי הפצוע עדיין בספק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נחתה אתמול (שלישי) בצרפת וערכה אימון ראשון לקראת הגומלין מול סנט אטיין מחר בערב (21:45, ערוץ 20). למרות ההפסד הביתי 2:1 בטדי, בקבוצה מאמינים כי הסיכוי לבצע מהפך קיים והדריכות בשיאה. המאמן רן בן שמעון לא תרגל הרכב אך צפוי לערוך מספר שינויים מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה, בעיקר לאור העייפות של חלק מהשחקנים.

דוד קלטינס צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב וייתכן שגם קובי מויאל, שהיה טוב בדקות ששיחק במושבה. בנוגע לעומר אצילי, רק היום יתברר סופית האם יוכל לשחק. הקשר עושה מאמצים להיות כשיר. בנוגע לאריק סאבו, הקשר יצר קשר עם ראשי המועדון על מנת לתאם הגעה לישראל וההערכה היא כי הוא יגיע בסוף השבוע עם חזרת הקבוצה. מעבר לסאבו, אם ובית"ר ירושלים לא תמצא קבוצה לארסניו ולפורט, היא עשויה להקפיאו ולצרף זר נוסף בחלק הקדמי אם יימצא כזה, כאשר ייתכן כי שחקן או שניים יגיעו להתרשמות בתחילת השבוע הבא.

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
עוזב? לא כל כך מהר. טביב/יותם רונן

שיחת היום בין השחקנים הייתה החלטת הוועדה להעברת זכויות לפיה אלי טביב לא יוכל להחזיק בזכויות הניהול בקבוצה בשלוש השנים הקרובות. השחקנים ביררו עם אנשי המועדון ורק לאחר שהבינו את משמעות הדברים הם נרגעו. גורם במועדון אמר: "האמירה פה היא מאוד ברורה. אי אפשר לקחת לאלי טביב את הקבוצה. לא היו מעבירים בעלים של קבוצות אחרות את כל הסאגה הזאת. בן אדם שיכול לקבוע תקציב ולהעביר ערבויות חייב להיות מעורב בדרך כלשהי. קפצו כאן על עץ גבוה, וחבל".

אגב, טביב נמצא כעת בסנט אטיין עם הקבוצה. הוא שוחח עם עורכי דינו והם החליטו לשבת בשבוע הבא על מנת לקבל החלטה אם לערער על העונש. עורכי דינו אמרו כי הם עדיין לומדים את העונש ואת המגבלות, אך בכל מקרה טביב כבר אינו חבר מזכירות ההתאחדות, אינו חבר מנהלת וגם מוותר על הזכות החתימה, כך שמהתפקידים הניהולים הרשמיים הוא כבר אינו חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully